  • Data: 2011-04-28 15:31:09
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello B.Borkowski,

    > Ale czy zrozumiałeś sens ?

    A Ty?

    > Sam w tym wątku wspominasz, że mamy nie tykać treści a zająć się
    > przesyłem... A ja pokazałem, że tworząc ofertę i różnicując ją pod
    > kontem z p2p lub bez p2p (ja tak nie robię, ale rozumiem idee)
    > dostarczenie usługi kosztuje mnie mniej kiedy p2p nie świadczę, na tej
    > samej infrastrukturze obsłużę więcej klientów i nie ponoszę dodatkowych
    > kosztów - dlaczego więc mam Tworzyć UNIWERSALNE oferty. Klient wie za co
    > płaci - oszczędza...

    Jesteś dostawcą pizzy. I g***o Cię obchodzi, czy pizza jest z anchois
    czy bez. Jak zaczynasz się tym interesować, to przekraczasz swoje
    kompetencje i zaczynasz stanowić zagrożenie dla swobodnego przpływu
    pizzy pomiędzy jej wytwórcą a konsumentem.

    Nie podoba Ci się, że za dostawę dostajesz kwotę niezależną od
    zawartości kuferka - zmień zajęcie, bo na dostawcę się nie nadajesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl