eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Wed, 27 Apr 2011 21:02:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <ip9p8c$c4t$1@news.onet.pl>
    References: <3...@c...googlegroups.com>
    <iophgj$r2l$1@news.onet.pl> <ip4h6b$puj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4mc4$5hk$1@news.onet.pl> <ip77gp$lmb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip7btt$s09$1@news.onet.pl> <ip9ng4$ud2$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host44-108.edata.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303930956 12445 193.203.44.108 (27 Apr 2011 19:02:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Apr 2011 19:02:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ip9ng4$ud2$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94799
    [ ukryj nagłówki ]

    >... To historie marnych dostawców i tyle.
    >
    >> Trzeba więc pomyśleć za użytkownika.
    >
    > Przemyśl to jeszcze raz.
    >
    >> Ja mam spokój, on ma spokój i taniej oraz w pełni funkcjonalne łącze
    >> chociażby ssał 24/7 z rapida. Przypomnę ISP Internet SERVICE Provider,
    >> czyli dostawca USŁUG a nie tylko drutu z Internetem.
    >
    > Nie usług tylko usługi internetu (ang Internet Service) ->
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Service_Provid
    er

    Gdyby było jak mówisz nie byłoby całej tej dyskusji. Chodzi o to, że ci
    "nie marni" bywa, że dostarczają g. a nie Internet a klient wobec
    niewiedzy i machiny telekoma, uwiązany umową jest bezradny. Dlatego
    utrzymuję opinię trzeba pomyśleć za użytkownika. Postaw się w roli
    klienta. On nie musi mieć racji ale z pewnością podobnie jak ja ceni
    sobie święty spokój. Sobie pochlebiam zaś, że mimo iż jestem "marnym
    dostawcą", mimo przytłaczającej konkurencji póki co nie mam zamiaru się
    zwijać, kręci się coraz lepiej a konkurencja inwestuje w call centra.

    JanuszR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: