  • Data: 2011-04-27 19:02:35
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >... To historie marnych dostawców i tyle.

    > Przemyśl to jeszcze raz.

    > Nie usług tylko usługi internetu (ang Internet Service) ->
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Service_Provid
    er

    Gdyby było jak mówisz nie byłoby całej tej dyskusji. Chodzi o to, że ci
    "nie marni" bywa, że dostarczają g. a nie Internet a klient wobec
    niewiedzy i machiny telekoma, uwiązany umową jest bezradny. Dlatego
    utrzymuję opinię trzeba pomyśleć za użytkownika. Postaw się w roli
    klienta. On nie musi mieć racji ale z pewnością podobnie jak ja ceni
    sobie święty spokój. Sobie pochlebiam zaś, że mimo iż jestem "marnym
    dostawcą", mimo przytłaczającej konkurencji póki co nie mam zamiaru się
    zwijać, kręci się coraz lepiej a konkurencja inwestuje w call centra.

    JanuszR