  • Data: 2011-04-27 18:46:34
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

> [...]
    > Czasy łącz o prędkościach DO powoli odchodzą w niepamięć. Podobnie jak z
    > benzyną nie da się zrobić łącza dobrego na wszystko. Regulator może
    > oczywiście wymusić TYLKO UNIWERSALNE ŁĄCZA. Pytanie czy to aby na pewno
    > będzie dobre dla rynku i jakości usług czy też zamrożenie rozwoju na
    > określonym etapie? To z pewnością będzie dobre rozwiązanie dla telekomów,
    > których nie jest stać na świadczenie usług specjalizowanych. Spowoduje
    > spadek konkurencji a w efekcie utrzymanie jak nie wzrost cen. Dodatkowo
    > zapędy rządu aby ISP filtrował Internet ze względu na treści wydaje mi się

    Te zapędy są niczym wobec profilowania o jakim piszesz. Uwikłany dostawca da
    zaporową cenę na usługę, którą sam świadczy i na tym skończy się wolny wybór
    użytkownika.

    > ISP ma być neutralny co nie oznacza, że nie może oferować specjalizowanych
    > łącz pod klienta.

    To nie jest pod klienta tylko pod dostawcę. Niezależnie od problemów z p2p
    Ty będziesz ograniczał dostęp do przeróżnych usług, z których masz profity
    np itv czy voip.

    > Poza tym ustawianie strony pod DSLem jest nieporozumieniem.

    Stronę amatorską można postawić na neostradzie.