    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dbx - jak to możliwe...?
    Date: Tue, 7 Jun 2016 18:14:07 +0200

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nj60ff$j3f$1@node2.news.atman.pl...
    > Wchodzę w to.
    > Z trzech powodów.
    > 1. Z niewiadomych przyczyn, od razu poczułem chęć posłuchania tej źle
    > "nagranej" płyty.

    Jako i ja.

    > 2. Jestem chory na umiarkowaną audiofilię.

    Ja na zaawansowaną. I w ogóle jestem słuchowcem, co podobno u mężczyzn
    nieczęste, jednakże superjakość, często właśnie pozorna, nie jest moim
    celem. Miło jest, gdy sprzęt jest godzien swego miana, ale mam stokroć
    ważniejsze rzeczy do zrobienia. Choćby kupić jedzenie, oplacić powinności,
    pospłacać długi... I jak mi Warszawę pierwszą zagra długofalowe radyjko
    sąsiadki, to nie powieszę się z powodu jakości.

    > 3. Jest to w miarę łatwe do wykonania bez ponoszenia kosztów.
    >
    > Ad 3. Wystarczy zrobić obraz płyty, na przykład przez Exact Audio Copy

    Takowoż. Ale zaraz znajdą się tacy, że jakosć dramatycznie spadnie,
    poszarpiesz średnicę, góra będzie świstać, jak jak niesmarowana sprężyna, a
    basy bedą przypominać raczej pierdzenie, niż będą basami. Mimo, że kopia
    będzie stuprocentowo 1:1, ale wytłumacz takiemu...

    > wrzucić na serwis plikowy, na przykład wetransfer.

    Może skorzystam?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

    ---
    Avast.