  • 31. Data: 2010-02-08 15:00:23
    Temat: Re: darmowa energia z powietrza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Dariusz K. Ładziak"" <l...@l...pol.pl> wrote in message
    news:hkkvnm$kc0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pszemol, załamujesz mnie!
    >
    > Nie wierzysz w działanie anteny rtęciowej? Naprawdę nie wierzysz?
    > Nie rób mi tego! W taką piękną teorię nie wierzyć!
    >
    > I jak ja teraz mam żyć? Antena rtęciowa to bujda?

    Chyba o czymś nie wiem :-) Ona ma jakoś magicznie działać? :-))

  • 32. Data: 2010-02-08 23:43:06
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    Pszemol pisze:

    > Chyba o czymś nie wiem :-) Ona ma jakoś magicznie działać? :-))

    O tak, podobno można sobie zapewnić super odbiór TV :-P

    Pamiętam jak to ludziska mówili z taką żarliwą wiarą że o mało sam bym w
    to uwierzył, niestety jestem paskudnym realistą ;-)
    SP6STZ

  • 33. Data: 2010-02-09 20:55:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SP6STZ" <z...@v...pl> wrote in message news:hkq7ic$eid$1@news.onet.pl...

    > O tak, podobno można sobie zapewnić super odbiór TV :-P
    >
    > Pamiętam jak to ludziska mówili z taką żarliwą wiarą że o mało sam
    > bym w to uwierzył, niestety jestem paskudnym realistą ;-)

    Im coś trudniej sprawdzić tym gorliwiej ludzie w to wierzą :-)