  • 21. Data: 2009-12-10 14:04:30
    Temat: Re: darmowa energia z powietrza
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "grg12" napisał:
    > Wygląda na to że i mnie liczenie nie najlepiej idzie :)
    > 0,5Ah/20h = 1/40A = 25mA

    taj, myslałem o czym innym i się machnołem w liczeniu:O)
    w każdym razie teraz główkuje jak zwiększyć wydajność prądową tego układu,
    jakieś pomysły?:O)

  • 22. Data: 2009-12-10 18:17:26
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    Papa Smurfs pisze:

    > taj, myslałem o czym innym i się machnołem w liczeniu:O)
    > w każdym razie teraz główkuje jak zwiększyć wydajność prądową tego
    > układu, jakieś pomysły?:O)

    A co tu główkować? Dasz antenę rtęciową i parę amperów wyciągniesz... ;)

    --
    Piblokto

  • 23. Data: 2009-12-10 21:51:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak Warszawa I nadaje jeszcze na długich i z taką samą mocą, jak jakieś
    > 30-40 lat temu, to realne jest około 10mW - przynajmniej takie moce
    > ładowania akumulatorków wychodziły twórcy książki "Nowoczesne Zabawki" z
    > tamtych lat.
    >
    > Oczywiście w odległości do 20km od nadajnika :-P

    w obecnych czasach, to chyba wiecej mW mozna w miastach
    pozyskac z okolicznych bts-ow...

  • 24. Data: 2009-12-10 22:15:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł napisał:

    > w obecnych czasach, to chyba wiecej mW mozna w miastach
    > pozyskac z okolicznych bts-ow...

    Biorąc pod uwagę moc pracujących tam nadajników, to raczej nie (mam
    BTS w odległości 150m). Już prędzej z telefonów pasażerów tramwaju.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2009-12-11 19:26:52
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    > na tym filmiku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=csR8q5QttDw
    > jest przedstawiony sposób na odbiór energii z anteny,

    pobawiłem się trochę i oto wyniki:
    zwiększając liczbę drutuf w antenie zwiększyłem prąd nawet kilkakrotnie!:O)
    czoywiście nie będę podawał liczb, bo eksperymentowałem na elementach i
    drutach "z szuflady", nie były one odpowiednie ale do eksperymentuf jak
    znalazł, tak więc jak by taką antenę wykonać z rurowego masztu i okleić go
    wiązkami po kilka ilolowanych drutuf i każdą wiązkę podłączać do oddzielnej
    sekcji pewnie można by nawet jakieś poważne prądy pociągnąć?:O)
    ma ktoś jeszcze jakeiś pomysły?:O)
    może donośnie anteny, czy jakieś reflektory, direktorym czy szyki antenowe
    coś poprawią?
    czy zabawa w wielokrotne sekcje elektroniki ma sens, czy będzie to to samo
    co jedna podłączona do anteny?

  • 26. Data: 2009-12-12 09:55:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (ciaaap)

    > Tak... i naturalnie są dopłaty do tego wysiłku, i preferencyjne kredyty
    > dla każdego korzonka, bo inaczej bilans byłby ujemny... ;)

    Teraz już wiemy jak powstały wielkie pustynie.
    Skutek braku dopłat do rolnictwa!

    Włodek ;-)

  • 27. Data: 2010-02-05 13:25:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piblokto" <t...@g...pl> wrote in message

    > A co tu główkować? Dasz antenę rtęciową i parę amperów wyciągniesz... ;)

    Gdzie tu ma tkwić "magia" anteny rtęciowej?

  • 28. Data: 2010-02-05 13:26:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote in message
> [...]
    > ma ktoś jeszcze jakeiś pomysły?:O)
    > może donośnie anteny, czy jakieś reflektory, direktorym czy szyki antenowe

    :-)

    > czy zabawa w wielokrotne sekcje elektroniki ma sens, czy będzie to to samo
    > co jedna podłączona do anteny?

    Będzie gorzej niż z jedną.

  • 29. Data: 2010-02-05 16:10:52
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    Pszemol pisze:

    > Gdzie tu ma tkwić "magia" anteny rtęciowej?

    Może to jak w medycynie, efekt placebo?
    SP6STZ

  • 30. Data: 2010-02-06 23:47:24
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Gdzie tu ma tkwić "magia" anteny rtęciowej?

    Pszemol, załamujesz mnie!

    Nie wierzysz w działanie anteny rtęciowej? Naprawdę nie wierzysz? Nie
    rób mi tego! W taką piękną teorię nie wierzyć!

    I jak ja teraz mam żyć? Antena rtęciowa to bujda?

    --
    Darek