    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dane na dyskach ssd
    Date: Fri, 28 Oct 2011 16:04:33 +0200

    "Andrzej" 4...@w...pl

    > na znajomym komputerze się spotkałem, ale na swoim nigdy

    To prawie tak jak ja -- na swoim też miałem, ale większość
    (a może i wszystkie) dobrowolnie zaprosiłem. :)

    > Nie można winić użytkowników którzy korzystają tylko z programów.

    Można, można -- gdy ktoś chce zarobić na badziewiu (jakim jest Windows),
    nie tylko może, ale musi zwalać winę na użytkownika! Zobaczy, czy
    jakikolwiek soft w samochodzie (ABSy, ESPy itp. -- chociażby)
    zawiesza się, zaśmieca, ulega zawirusowaniu...

    > Mniejsza o to kto śmieci, bo faktem jest, że system lubi się zaśmiecać

    Nie tyle lubi, co nie czyści się samoczynnie ze śmieci!!!

    ,,Milion razy'' nakazuję, aby po hibernacji czy usypianiu
    nie było pytania o hasło, a jednak to pytanie pojawia się...

    > - moim zdaniem dobrą radą na to jest stawianie nowego systemu :)

    Niestety tak!!!

    > No ale jak ktoś chcę używać programów czyszczących, których jest
    > ze setki to proszę bardzo.
    > Ja wolę mieć nowe i świeże, a nie czyszczone :)

    Idziesz na łatwiznę!!! Nie chcesz utrapień!! A to one
    właśnie warunkują nam zbawienie naszych dusz!!!

    Od niepamiętnych czasów ludzie robią bakapy po to, aby w razie czego
    mieć gdzie i dokąd wracać. :) Ale że nie każdy potrafi robić te bakapy...

    Łatwiej kogoś wyzwać od Trolli, niż zrobić bakap i w razie potrzeby odtworzyć to, co
    potrzebne...
    Komputer to narzędzie, nie żywe stworzenie potrzebujące naszego doglądania!!!

    [zaraz mój Kiciuś wybrudzi się :) i mnie podrapie, albo i pogryzie... no
    dobra... mój netbook to Kiciuś -- żywe stworzenie, potrafiące myśleć, ale
    nie każdy komputer jest kotem... niektóre to nawet ludziom nie dorównują...]

    -=-

    Choć może Cię to dziwić -- nie każdy potrafi odtworzyć system...
    A nawet jeśli ktoś potrafi -- być może zajmuje mu to nie jedną
    chwilę (jak Tobie) ale całe wieki...

    W necie jest masa podpowiadaczy, masa programów do kopiowania,
    masa poradników... Ale i cóż z tego?...

    Kopiowaliśmy DOSa (niemal każdy miał go na setkach dyskietek)
    kopiujemy tez i Windows... Ja od kilkunastu lat (od W9x) mam
    na dyskach masę kopii zdatnych do natychmiastowego uruchomienia
    oraz dodatkową masę :) kopii na płytach czy innych zewnętrznych
    nośnikach...

    Ale przysięgam Ci -- nie każdy radzi sobie z klonowaniem systemu, jakim jest
    Windows!!!
    Problem zdaje się być banalnie prostym -- ale w istocie jakoś ta umiejętność nie jest
    powszechna...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'