  • Data: 2011-10-21 16:46:41
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół wrote:

    > Super. Jak luty bezołowiowe strzelą to też twierdzisz, że
    > będę mógł odczytać dane?

    w HDD też mogą strzelić, więc nie kupuje tego argumentu

    > Albo jak krytycznie się uszkodzi
    > jeden scalak Flash? :)

    w HDD też są scalaki i też mogą się uszkodzić.
    Też nie kupuje tego argumentu.

    > http://www.codinghorror.com/blog/2011/05/the-hot-cra
    zy-solid-state-drive-scale.html

    > Facet pisze o stracie ośmiu SSD i to wraz ze wszystkimi da-
    > nymi na nich.

    ja mając HDD też straciłem troche danych z powodu ich uszkodzenia.
    Jeden mi upadł, a drugi przykleił się do magnesu neodymowego.
    ot.. zwykła statystyka, która zawsze można nagiąć wg swojego widzimisie
    fakty są takie, że zajeżdżona komórka w SSD staje się do odczytu, a w HDD
    jak sypie sie warstwa magnetyczna która przechowuje to już nie masz nic.