  • 1. Data: 2010-06-08 17:42:06
    Temat: da się sprawdzić kto dzwonił z zastrzeżonego ?
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Czy da się sprawdzić kto dzwonił do mnie (PLAY) z numeru zastrzeżonego ?

  • 2. Data: 2010-06-08 18:16:01
    Temat: Re: da się sprawdzić kto dzwonił z zastrzeżonego ?
    Od: "news.onet.pl" <r...@n...onet.pl>

    > Czy da się sprawdzić kto dzwonił do mnie (PLAY) z numeru zastrzeżonego ?

    da się

    jk

  • 3. Data: 2010-06-08 18:51:00
    Od: "piotrek" <p...@g...net.pl.syf>

    Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy da się sprawdzić kto dzwonił do mnie (PLAY) z numeru zastrzeżonego ?

    a ja mam tel w plusie i mam wlaczona opcje zastrzezonym wypad - albo sie
    przedstawia z numerem albo jak wspomnialem wypad :); jedyny minus tego, ze
    podczas narady musze baterie z telefonu wyciagac, bo i zasieg wszedzie :)

    co do Twojego pytanie, musi sie dac sprawdzic kto dzwoni z anonima, bo niby
    skad play wiedzialby z ktorego opa sciagac kase za polaczenie przychodzace,
    ponadto bedac w gronie numerow 112, 999, 998 ,997 nawet jak masz maske, to i
    tak numer anonim sie wyswietla..

  • 4. Data: 2010-06-08 18:53:26
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 20:16, news.onet.pl pisze:

    > da się

    Pewnie mu chodziło o sprawdzenie, ale bez użycia agenta CBŚ :)
    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-06-08 18:57:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 20:51, piotrek pisze:
    > co do Twojego pytanie, musi sie dac sprawdzic kto dzwoni z anonima, bo niby
    > skad play wiedzialby z ktorego opa sciagac kase za polaczenie przychodzace,

    No właśnie, bo wiedziąłem ale zapomniałem, utajenie numeru idzie od
    strony operatora pierwotnego (wychodzącego), czy od tego końcowego (co
    użytkownik odbiera). Bo przecież połączenie może iść przez 10 operatorów..

  • 6. Data: 2010-06-08 19:00:46
    Temat: Re: da si?????????????????????????????????????????
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik piotrek napisał:
    > U?ytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > a ja mam tel w plusie i mam wlaczona opcje zastrzezonym wypad

    BTW, nei orientuje sie ktos, czy jest cos takiego w oranż? :)

  • 7. Data: 2010-06-08 19:09:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Może dopiszę, bo źle się wyraziłem.
    Wiadomo że tajność numeru idzie od operatora pierwotnego (jest
    inicjatorem). Ale chodziło mi o to, czy ten operator pierwotny dodaje
    tylko informację o tajności, czy go faktycznie utaja i takie właśnie
    połączenie idzie przez wszystkich ewentualnych operatorów aż do końcowego.

  • 8. Data: 2010-06-08 19:19:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Piotr M <x...@x...xx> Odpowiedz na news:hum3n4$hkp$2@mx1.internetia.pl:

    > Pewnie mu chodziło o sprawdzenie, ale bez użycia agenta CBŚ :)

    Da się, bez CBŚ:
    "Halo, kto dzowni?"

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 9. Data: 2010-06-08 19:20:32
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    Piotr M <x...@x...xx> Odpowiedz na news:hum3n4$hkp$2@mx1.internetia.pl:

    > Pewnie mu chodziło o sprawdzenie, ale bez użycia agenta CBŚ :)

    Da się, bez CBŚ:
    "Halo, kto dzwoni?"

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 10. Data: 2010-06-08 20:28:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko informację o tajności, czy go faktycznie utaja i takie właśnie
    > połączenie idzie przez wszystkich ewentualnych operatorów aż do końcowego.

    Ta druga opcja

    Pozdrawiam
    SDD