  • Data: 2009-08-14 15:10:44
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejście przezbios?:)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009081414153700@grush.one.pl...

    > Oczywiście.

    > Oj, tu bym się zdziwił. Hibernacja równa się prawie że wyłą-
    > czeniu komputera, więc parę lub paręnaście watów dalej jest
    > zjadanych. Uśpienie jednak podtrzymuje część płyty głównej,
    > procesora, pamięci i niektórych kart, więc spokojnie może
    > być w zakresie od kilkunastu do niższych kilkudziesięciu
    > watów.

    Robiłem taki pomiar w następujących warunkach:
    - zasilacz be quiet 400W
    - płyta głowna GA EP35-DS3R rev.2.1 z 8GB RAM i Q6600
    - miernik mocy wpięty *przed* UPS
    - razem z komputerem do UPS podpięty router

    efekt:
    - komputer w idle, monitor wyłączony: pobór mocy ~160W
    - wstrzymanie: pobór mocy ~30W
    - wyłączony komputer: pobór mocy ~30W
    - wyłączona wtyczka z zasilacza komputera: pobór mocy ~27W

    --
    marfi