  • 11. Data: 2015-04-10 09:21:11
    Temat: Re: da rade?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-04-10 07:06, sundayman wrote:
    > Ja mam inny pomysł - może lepiej napisałbyś tak, żeby mu ten bot
    > odpowiadał ? Wtedy rozmowa będzie na tym samym poziomie, a nam
    > pozostanie się przyglądać z zainteresowaniem temu eksperymentowi.

    Nie prościej zignorować? Zgaduję, że kiedy w realnym świecie spotkasz
    osobę z deficytami czy to mentalnymi, czy intelektualnymi to nie
    "pokazujecie sobie nawzajem języka".

    Powinno zadziałać i tutaj. W końcu to jest grupa tematyczna, a nie
    napierdalanka na pręgu.

    Piotrek

  • 12. Data: 2015-04-10 10:15:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeśli ma Ktoś coś do powiedzenia na temat to proszę.

  • 13. Data: 2015-04-10 12:12:08
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Thursday, 9 April 2015 17:18:56 UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > idzie sobie zrobić samemu programator debuger debugwire?

    Sky is the limit.

  • 14. Data: 2015-04-10 12:14:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    weź wyjaśnij mi ile grantu przysługuje za taką odpowiedź? nie, żebym
    "walczył o sukces", ale pytam z ciekawości...

  • 15. Data: 2015-04-10 19:49:45
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.04.2015 12:14, platformowe głupki wrote:
    > weź wyjaśnij mi ile grantu przysługuje za taką odpowiedź? nie, żebym
    > "walczył o sukces", ale pytam z ciekawości...

    Tysionc pińcet sto dziwińcet.

    Jakub Rakus

  • 16. Data: 2015-04-11 00:26:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > "pokazujecie sobie nawzajem języka".
    >
    > Powinno zadziałać i tutaj. W końcu to jest grupa tematyczna, a nie

    No i jak tak zanalizujesz ostatnie lata tej grupy, to jaki byś wyciągnął
    wniosek co do działania proponowanej przez ciebie metody ?

  • 17. Data: 2015-04-11 10:58:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-04-11 00:26, sundayman wrote:

    > No i jak tak zanalizujesz ostatnie lata tej grupy, to jaki byś wyciągnął
    > wniosek co do działania proponowanej przez ciebie metody ?

    SOA#1

    Piotrek