eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Data: 2013-11-15 18:43:17
    Temat: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-15 16:19, AZ pisze:
    > On 2013-11-15, Trybun <Y...@y...com> wrote:
    >>> Ale filtr jest dziurawy w srodku, z zewnatrz wyglada normalnie :-)
    >>>
    >>> Co do zatrzymania to nie wiem czy DPF miesci sie w tej formulce, cieknacy
    >>> olej pewnie tak.
    >>>
    >>> ###
    >>> ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 grudnia 2003 r. w sprawie
    >>> zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów
    >>> dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z dnia 30 grudnia 2003 r.)
    >>>
    >>> "§ 12. 1. W przypadku gdy wynik badania technicznego jest pozytywny,
    >>> uprawniony diagnosta zgodnie z art. 82 ustawy zamieszcza odpowiedni wpis w
    >>> dowodzie rejestracyjnym pojazdu, a w przypadku pojazdu niezarejestrowanego
    >>> wystawia zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego.
    >>> 2. W przypadku gdy wynik badania technicznego jest negatywny, uprawniony
    >>> diagnosta wystawia zaświadczenie o negatywnym wyniku badania technicznego i
    >>> jeżeli:
    >>> 1) stwierdzone usterki nie stwarzają bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa
    >>> ruchu drogowego lub środowiska, zamieszcza się je w zaświadczeniu z badania
    >>> technicznego i informuje właściciela pojazdu o konieczności wykonania badania
    >>> technicznego pojazdu po usunięciu usterek;
    >>> 2) stwierdzone usterki stwarzają bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa ruchu
    >>> drogowego lub środowiska lub gdy cechy identyfikacyjne pojazdu są niezgodne z
    >>> danymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie, w
    zaświadczeniu
    >>> z badania technicznego dokonuje się wpisu "zatrzymano dowód rejestracyjny nr...".
    >>> 3. W przypadkach określonych w ust. 2 pkt 2 zatrzymuje się dowód rejestracyjny
    >>> i w terminie trzech dni przesyła się go do właściwego organu rejestrującego,
    >>> który go wystawił, wraz z kopią zaświadczenia."
    >>> ###
    >>>
    >> W tym rozporządzeniu raczej się nie mieści. DPFy zaczęto stosować do
    >> wszystkich diesli dopiero za jakieś 2-3 lata.
    >>
    > No i co z tego? Wzialem pierwsze co mi wyskoczylo ale w aktualnym to sie nie
    > zmienilo.
    >

    No, wtedy obowiązywała norma emisji spalin EURO3, dzisiaj obowiązuje
    taka że nie ma możliwości jej osiągnąć w silniku diesla bez filtra
    cząsteczek stałych. A więc w tym najnowszym rozporządzeniu ministra DPF
    musi być wyraźnie określone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: