  • Data: 2011-02-11 20:06:55
    Temat: Re: czyzby smierc symbiana ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-11 20:36, J.F. pisze:
    (...)
    > Jak Waldek pisze - nie wiadomo dlaczego, to moze poczekajmy az sie
    > dowiemy.

    Ja nie muszę czekać - to autorzy nie wiedzą dlaczego.

    > Brak doswiadczenia to nie zarzut, bo skad maja miec.

    Z dokumentacji i poprawnego napisania aplikacji?

    > Hipotetyczne lepsze sprawdzanie ze strony Apple to bylaby zaleta.

    Nie bardzo wiem, co masz na myśli.

    > Ano nie. Proste stwierdzenie mozliwosci.

    Dla mnie raczej brak zrozumienia tzw. inżynierii programowania.

    > Nie wiem - moze maja, moze sa prostsze - mozliwosci jest pelno.

    ???? Program ma błędy i tyle. Tutaj możliwości raczej nie ma pełno.
    Jest źle napisany i takie rzeczy zawsze wychodzą...

    > Albo po stronie systemu, ze trzeba multum poradnikow czytac zamiast
    > dokumentacji.

    Nie leży po stronie systemu - wadliwa jest aplikacja, a dokumentacja do
    systemu jest jak najbardziej w porządku. Poradniki to inna para
    kaloszy.

    > Portowalem. Moze nie dokladnie tak, ale portowalem.

    No tak, odpowiedź potwierdzająca wynika badań Turnera, Edgley
    oraz Olmstead.