  • 1. Data: 2012-10-05 21:39:11
    Temat: Re: czyżby nie było jeszcze dzisiaj?
    Od: tÎż

    Krzysiek Matyasik wrote:

    > A nie prościej... nie dać się złapać? Albo jeździć tak, żeby "bandyci"
    > nie mieli podstaw do zatrzymania? Uwierz mi, da się i tak, i tak.

    Ja tak właśnie robię, dzięki xenonom widać ich z kilometra. :) Xenony to
    najlepsza rzecz, która spopularyzowała się jako wyposażenie aut w ciągu
    ostatniej dekady.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-10-05 22:10:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-05 21:39, t? pisze:

    > Ja tak właśnie robię, dzięki xenonom widać ich z kilometra. :) Xenony to
    > najlepsza rzecz, która spopularyzowała się jako wyposażenie aut w ciągu
    > ostatniej dekady.

    taki xenon?
    http://www.youtube.com/watch?v=jPKy1KAz8OM

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2012-10-05 23:04:41
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > taki xenon?
    > http://www.youtube.com/watch?v=jPKy1KAz8OM

    Zwykły, ale ma dużo światła odbitego, i miśki świecą się na niebiesko z
    bardzo daleka. Jedyny mandat za prędkość niemalże zapłaciłem autem bez
    xenonów, ale na szczęście mi odpuścili, bo powiedziałem, że jestem
    bezrobotny. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-10-06 08:02:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 05 Oct 2012 19:39:11 GMT, tÎż napisał(a):

    > Ja tak właśnie robię, dzięki xenonom widać ich z kilometra. :) Xenony to
    > najlepsza rzecz, która spopularyzowała się jako wyposażenie aut w ciągu
    > ostatniej dekady.

    Ksenony w PTR? Potroiłeś wartość pojazdu.

    AK

  • 5. Data: 2012-10-06 09:51:36
    Od: tÎż

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Ksenony w PTR? Potroiłeś wartość pojazdu.

    Widzisz jaki ze mnie inwestor? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-10-06 10:38:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 06 Oct 2012 07:51:36 GMT, tÎż napisał(a):

    > Widzisz jaki ze mnie inwestor? ;)

    Tylko jeśli kupiłeś je za mniej niż dwukrotność :)

    AK

  • 7. Data: 2012-10-06 11:37:41
    Od: tÎż

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Tylko jeśli kupiłeś je za mniej niż dwukrotność :)

    Spadły z tira. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??