  • 1. Data: 2012-07-16 22:53:19
    Temat: czyzby MINI 4 sytał się kultowy?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    http://allegro.pl/oscyloskop-mini4-prl-sprawny-instr
    ukcja-gratis-i2472462003.html

    Jestem w lekkim szoku == cena.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 2. Data: 2012-07-16 23:21:35
    Temat: Re: czyzby MINI 4 sytał się kultowy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Monday, July 16, 2012, 10:53:19 PM, you wrote:

    > http://allegro.pl/oscyloskop-mini4-prl-sprawny-instr
    ukcja-gratis-i2472462003.html
    > Jestem w lekkim szoku == cena.

    30 lat temu swoje pierwsze przetwornice na takim uruchamiałem...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-07-17 01:35:42
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    ukcja-gratis-i2472462003.html

    już myślałem, że Bóg wie ile, a tu stówka z groszami...
    Może i faktycznie bardziej realistyczne byłoby "pięć dych", ale znowuż
    jakaś kosmiczna to cena nie jest.

    Badziew to jest maksymalny, ale jednak - lampę ma, coś na tym widać.
    Na pewno lepsze niż "oscyloskop" na atmedze z wyświetlaczem lcd...

    Kiedyś taki miałem w warsztacie w jednej firmie, w której pracowałem,
    ale stał tam jako zabytek, bo był też jakiś lepszy.Niewiele lepszy, ale
    lepszy :)

  • 4. Data: 2012-07-17 08:42:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/oscyloskop-mini4-prl-sprawny-instr
    ukcja-gratis-i2472462003.html

    > Jestem w lekkim szoku == cena.

    Niedawno sprzedawałem swój stary poczciwy CI94. Miałem też na zbyciu Hamega
    HM205. Gość wybrał CI94 bo jemu potrzebny był po prostu mały oscyloskop.

    Marek