  • Data: 2009-07-23 22:21:29
    Temat: Re: czyszczenie klawiatury...
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jul 2009 22:00:28 +0000 (UTC), "Andre"
    <andrehull@cut_poczta_this.fm> wrote:

    >klawiatura sprzed 5 lat, porzadny logitech - dalem rade :)
    >
    >po otwarciu dokladniej mozna wyczyscic. bo nie tylko dziadostwo pod
    >klawiszami sie zebralo. nie uzywalem klawiatury przez rok i same
    >klawisze byly brudne i lepkie.
    >
    >tak czy inaczej byly dwie male srubki pod gumowymi nozkami. jasne ze to
    >jakies zabezpieczenie przed uzyszkodnikami ale z mojego punktu widzenia
    >bez sensu. musialem oderwac swietnie przyklejona gume. teraz pewnie
    >odpadnie za tydzien. na wszelki wypadek srubek juz nie wkrecalem ;)

    teraz bym pewnie tego nie zrobil, ale jeszcze jakies 5 lat temu
    rozkrecalem klawiature, ktora zaposiadla pewna ilosc badz to slodkiej
    herbaty, piwa czy wina. zwykle byly to trzy oddzielne czesci wkladalem
    do wanny. polewalem szamponem i puszczalem ciepla wode z prysznica.
    czasami w extremalnych wypadkach zdejmowalem klawisze.
    nie jest to zapewne najmadrzejszy pomysl, niemniej, po odpowiednim
    wysuszeniu klawiatury stawaly sie dzialajace i nawet przyjemne dla
    oka. <rs>