  • 231. Data: 2011-11-24 22:03:37
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 09:41:05 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

    Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
    zachowania gościa z Toyki.

    --
    ___________ (R)

  • 232. Data: 2011-11-24 22:04:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 08:37:05 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
    > przed zmianą pasa...

    Wybacz, ale spoglądanie w prawo to raczej nei jest sygnalizowanie zamiaru
    zmiany pasa.

    --
    ___________ (R)

  • 233. Data: 2011-11-24 22:20:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 20:47:01 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Przede wszystkim - jeśli byś jechał tak, jak kierowaca wzmiankowanej, to
    > bys był pizda drogowa.

    Czyli masz wątpliwości co do jazdy toyoty?
    Rozumiem, że odstępujesz od sewj pierwszej wersji, że toyota jechała normalnie.
    ;-)

    > Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
    > przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
    > jednocześnie gazu.

    A on zrobił inaczej.
    Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z
    rejestratorem.
    I wiem też doskonale, że w takich sytuacjach (życie mnie nauczyło)
    trzeba było po prostu się zatrzymać.
    Tak byłoby w sumie lepiej. :)

    > A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -

    Tak, autor filmu zeznawał nawet na ten temat - tyle, że nie rozumie, że
    oni patrzyli na jakiegoś głąba, który wyczynia dziwne rzeczy i (tak mi
    się wydaje) zaczęli się lekko bać...

    > nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
    > ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta.

    Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.
    I dlatego nie wychodzi ci równanie.

    --
    Bydlę

  • 234. Data: 2011-11-24 22:30:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-24, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
    > zachowania gościa z Toyki.

    Ja coś pisałem o gościu z Toyki?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 235. Data: 2011-11-24 22:30:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 21:42:48 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Jerzu, takie teksty to dzieciom w przedszkolu opowiadaj.

    Tak, tak...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 236. Data: 2011-11-24 23:10:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:20:44 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Czyli masz wątpliwości co do jazdy toyoty?
    > Rozumiem, że odstępujesz od sewj pierwszej wersji, że toyota jechała normalnie.
    > ;-)

    Pierwotnej? Zacytuj, proszę. Z tegop co pamiętam, to stwierdziłem, że nei
    sposób zauważyć oznak zamiaru zmiany pasa. Ale może ja się mylę, więc
    proszę o cytat.

    > A on zrobił inaczej.
    > Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z
    > rejestratorem.

    Jakie zagrożenie i wskaż ową celowość.

    > Tak, autor filmu zeznawał nawet na ten temat - tyle, że nie rozumie, że
    > oni patrzyli na jakiegoś głąba, który wyczynia dziwne rzeczy i (tak mi
    > się wydaje) zaczęli się lekko bać...

    Mogli tez widzieć aniołki.

    > Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.

    Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
    czy nie.

    --
    ___________ (R)

  • 237. Data: 2011-11-25 15:03:01
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

    No i teraz miałem mozliwosc w koncu nie tylko czytac ale i zobaczyc.
    Ja na twoim miejscu bym go zatrzymal i rozstrzelal. Z procy, z rurki na
    plasteline, z kalacha.
    No takiego buca juz dawno nie widzialem.
    Ale ci zajechal doge!!!!!!!!!!!

  • 238. Data: 2011-11-25 15:07:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Friday, November 25, 2011, 3:03:01 PM, you wrote:

> [...]
    > plasteline, z kalacha.
    > No takiego buca juz dawno nie widzialem.

    Zapomniałeś o 11111 na końcu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 239. Data: 2011-11-25 15:12:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zapomniałeś o 11111 na końcu.

    Wiek robi swoje...

  • 240. Data: 2011-11-25 18:51:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 22:10:26 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Pierwotnej?

    Tak, skoro odznoszę wrażenie, że pisząc o mnie, że gdybym jechał tak,
    jak kierowca wzmiankowanej, to byłbym pizdą - zmieniasz zdanie o
    rzekomo normalnej jeździe tego pojazdu, to właśnie tę teorię o
    poprawnej jeździe nazywam wersją pierwotną.

    Chyba, że "jesteś pizdą" to u ciebie szczególna forma komplementu -
    jeśłi tak, to zmodyfikuję swą wypowiedź.
    :-)

    > Jakie zagrożenie

    Dowolne - od powstania korka, kolizji, wypadku itd. aż do trupów włącznie.
    Zauważ, że kodeksy tak samo traktują tę kwestię pozostawiając katalog otwarty.
    ;>

    > i wskaż ową celowość.

    Kupił kamerę i koniecznie chciał kogoś sprowokować do czegoś, czym
    mógłby (po nagraniu) brandzlować się.
    Czyżbyś nie oglądał filmu i nie czytał jego wypowiedzi?
    ;>>

    > Mogli tez widzieć aniołki.

    Mogli. Ale po prawej mieli jakiegoś psychola, pijaka, debila, bandytę -
    nazwij jak chcesz, ale nie obronisz tezy, że jechał (kierowca pojazdu z
    kamerą) normalnie.
    _Zwłaszcza_ w świetle jego zeznań...
    ;>>>

    > Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
    > czy nie.

    IMHO miało to wpływ - gdyby ten po prawej jechał normalnie, to byłby
    już daleko z przodu, a teb ze środkowego pasa włączyłby kierunkowskaz
    przed zmianą pasa.
    A tak - uciekał przed.....

    --
    Bydlę