  • 141. Data: 2011-11-22 23:39:07
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny
    > Prazmowskiego

    Da się bez problemu. Tylko ląduje się wtedy na lewym pasie na
    Beliny-Prażmowskiego i można mieć ewentualnie problem ze zmianą pasa, aby
    pojechać w Brodowicza.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 142. Data: 2011-11-22 23:42:22
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    made myself <m...@g...pl> napisał(a):

    > Da się bez problemu. Tylko ląduje się wtedy na lewym pasie na
    > Beliny-Prażmowskiego i można mieć ewentualnie problem ze zmianą pasa, aby
    > pojechać w Brodowicza.

    Dobra. Nie da się ;) Przypomniałem sobie, że tam z prawego pasa na rondzie
    można wybrać sobie oba na Beliny. Sorry.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 143. Data: 2011-11-22 23:45:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > a teraz wroc do czochrania ...

    Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

  • 144. Data: 2011-11-22 23:49:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > zamknij du... to cos

    Kris, masz nowego przyjaciela. Umowcie sie z penami pelnymi filmikow i
    sie popodniecajcie razem. Jak daleko mieszkacie to mozecie sobie
    zasubskrybowac swoje kanaly na jutubie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 145. Data: 2011-11-23 00:00:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, to <t...@x...abc> wrote:

    > Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

    Nie wiem czy w psychiatryku przyjma pod wplywem, najpierw chyba na
    trzezwienie trzeba.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 146. Data: 2011-11-23 00:22:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-22 18:33:54 +0000, marcin <l...@k...cwo> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

    Na podstawie dyskusji i faktu usunięcia możliwości obejrzenia filmu,
    wnioskuję, że idioci kierują się swoim krótkim penisem, gdyż jaj nie
    mają.

    --
    Bydlę

  • 147. Data: 2011-11-23 00:43:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Na podstawie dyskusji i faktu usunięcia możliwości obejrzenia filmu,
    > wnioskuję, że idioci kierują się swoim krótkim penisem, gdyż jaj nie
    > mają.

    Kolega marcin, nie znalazl zrozumienia na grupie, wiec zrobil wideo
    prywatne i bedzie sie nim brandzlowal w kregu swoich znajomych ktorzy go
    napewno polechtaja i poglaszcza pocieszajac, ze ten z toyoty to
    skonczony chuj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 148. Data: 2011-11-23 01:27:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:39:07 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > Da się bez problemu. Tylko ląduje się wtedy na lewym pasie na
    > Beliny-Prażmowskiego i można mieć ewentualnie problem ze zmianą pasa, aby
    > pojechać w Brodowicza.

    Jesli sie jest melepetą, to tak...

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2011-11-23 01:29:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:29:37 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > Dokładnie. Czym się kierują idioci, którzy mając zielone światło i ćwierć
    > mili wolnego miejsca przed sobą nie jadą tylko po to, żeby uniemożliwić
    > komuś zmianę pasa? Swoją drogą to cierpliwy kierowca w tej Corolli.
    > Wiedziałem, że jak rejestratory stanieją, to się znajdzie banda głupków,
    > którzy będę jeździć jak ostatnie chamy, żeby złapać kogoś na złamaniu
    > przepisów, a potem brandzlować tym na Internecie.

    Ciekawe, dlaczego nie napiszesz nic o kierowcy w tojce, który nie potrafi
    ani zasygnalizowac zamiaru zmiany pasa, ani tego manewru sensownie wykonać.
    Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
    podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

    --

  • 150. Data: 2011-11-23 02:36:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

    Już udowodniłeś, że jesteś kamerkowym frustratem. Nic więcej udowadniać
    nie trzeba. Lecz swoje frustracje na kozetce u psychoanalityka, a nie na
    ulicach.