  • 221. Data: 2011-11-24 08:37:05
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi,

    Tak Adasiu...

    > a dopiero na 2 sekundy przed
    > zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz.
    > A wcześniej?

    A wcześniej masz podkreślone ~~~

    Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
    przed zmianą pasa...

    --
    Tomasz Nycz

  • 222. Data: 2011-11-24 09:41:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >>> Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei

    > Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

    Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 223. Data: 2011-11-24 11:01:15
    Temat: Re: czym sie kieruja .....
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > autor zrozumial i dotarlo do niego jak wielu idiotow i psycholi pisze na
    > pms.

    Wszyscy sa nienormalni, tylko ja jeden jestem normalny! No nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 224. Data: 2011-11-24 12:07:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 22:37:52 +0000, marcin <l...@k...cwo> said:

    > teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

    Tak mówi przepis - że nie wolno.
    Ale skąd ci to wiedzieć? W instrukcji do kamery pewnie słowa o tym nie było...

    --
    Bydlę

  • 225. Data: 2011-11-24 12:07:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 23:08:47 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Oczywiście. Tylko na tym filmie w żaden sposób nie mogę się dopatrzeć tego,
    > że kierujący Toyką chce zmienić pas.

    OK, rozumiem twój punkt widzenia.
    Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam
    jakiegoś debila, pijaka albo psychola, który rusza, wyprzedza, zwalnia,
    jedzie obok mnie - widać, że coś odpierdoli za chwilę. Nie dziwię się
    temu, że jako kierowca tej toyoty w dogodnym momencie daję w palnik i
    uciekam zza ciężarówki, która blokuje mi drogę i zostawiam psychola z
    tyłu.

    Problem chyba w tym, że założyłeś, iż autor filmu jechał normalnie, a
    nie jak ostatnia piz...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 226. Data: 2011-11-24 12:08:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 10:01:15 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Wszyscy sa nienormalni, tylko ja jeden jestem normalny! No nie?

    Tak wołał pewien kierowca jadąc jednokierunową pod prąd...

    --
    Bydlę

  • 227. Data: 2011-11-24 17:33:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 00:07:47 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Czyli nei możesz, a to jest kluczowe.

    Może mogę, może nie mogę. Nie będę Tobie odpowiadał, bo i tak Ciebie
    nie przekonam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 228. Data: 2011-11-24 18:53:17
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:22745909.20111124003612@pik-net.pl>:

    > Dynamiczne.

    Co nie oznacza "częstozmienne" ;-)

    > Teraz to może zmienić... Było nie pisac tak głosno :(

    A niech zmienia -- szybko zostanie wyłapany, im więcej czasu będzie spędzał
    na zakładanie nowych kont, tym mniej czasu będzie miał na kierowanie.

    Kolina PMS :D

    --
    Tomasz Nycz

  • 229. Data: 2011-11-24 21:42:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 17:33:08 +0100, jerzu napisał(a):

    > Może mogę, może nie mogę. Nie będę Tobie odpowiadał, bo i tak Ciebie
    > nie przekonam.

    Jerzu, takie teksty to dzieciom w przedszkolu opowiadaj.
    IMO kierujący Toyką jechał sobie środkowym pasem, i kiedy mu się nagle
    zapaliło światełko to dał w palnik, wrzucił kierunek i się wcisnął przed
    auto z rejestratorem.
    Wczesniej żadnego zamiaru zmiany pasa nie sygnalizował, ani nie sposób jest
    zauwazyć, żeby taką chęć miał.

    --
    ___________ (R)

  • 230. Data: 2011-11-24 21:47:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:07:54 +0100, Bydlę napisał(a):

    > OK, rozumiem twój punkt widzenia.
    > Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam

    Przede wszystkim - jeśli byś jechał tak, jak kierowaca wzmiankowanej, to
    bys był pizda drogowa. Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
    przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
    jednocześnie gazu.

    A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -
    nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
    ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta.

    --