  • 1. Data: 2012-02-20 13:13:33
    Temat: czy wam skoda?
    Od: "news" <s...@m...com>

    też radiowozu jak mie:

    2671,Gdynia__Wjechal_plugiem_w_woz_strazacki_i_radio
    woz.html

    Lolek

  • 2. Data: 2012-02-20 13:20:25
    Temat: Re: czy wam skoda?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news" napisał
    >też radiowozu jak mie:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,111
    82671,Gdynia__Wjechal_plugiem_w_woz_strazacki_i_radi
    owoz.html

    Skoda, skoda, bo widac - nowy, ladny, a teraz my wszyscy zaplacimy za
    naprawe :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-02-20 13:35:06
    Od: "news" <s...@m...com>

    >Skoda, skoda, bo widac - nowy, ladny, a teraz my wszyscy zaplacimy za

    tzn że strarzackiego wozu Ci nie skoda?

    Lolek

  • 4. Data: 2012-02-20 13:50:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 12:13, news wrote:
    > też radiowozu jak mie:

    2671,Gdynia__Wjechal_plugiem_w_woz_strazacki_i_radio
    woz.html

    Ten pług to pewnie od BMW.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-02-20 13:51:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 12:20, J.F wrote:
> [...]
    woz.html

    > Skoda, skoda, bo widac - nowy, ladny, a teraz my wszyscy zaplacimy za

    Raczej ubezpieczalnia, takie głodne kawałki o podatnikach ruszają chyba
    tylko gimnazjalistów. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-02-20 14:07:18
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    nie szkoda, powinni im rozwalić wszystkie radiowozy, a najlepiej to
    rozwiązać Policje, wtedy by się żyło super!

  • 7. Data: 2012-02-20 14:10:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 20 Feb 2012 13:13:33 +0100, news wrote:

    > też radiowozu jak mie:

    2671,Gdynia__Wjechal_plugiem_w_woz_strazacki_i_radio
    woz.html

    > Lolek

    Swoją drogą ten zakręt jest trochę magiczny.
    Już nie raz widziałem tam sytuację kiedy w okresie zimowym w temperaturach
    około zera, na ogólnie przyczepnej drodze, tam na łuku pojawia się lód na
    długości kilkunastu metrów, potem równie nagle jak się zaczął, tak się
    kończy.

    Jakaś konfiguracja drogi, że tam coś takiego się dzieje - coś chyba nawiewa
    z boku, w miejscu gdzie zaczyna się wysoki wał ziemi osłaniający jezdnie z
    prawej strony.

    A latarnie na wylocie solidne, betonowe, podtrzymujące trakcję
    trolejbusową. Już niejeden samochód się wokół nich owinął.

  • 8. Data: 2012-02-20 16:05:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-02-20 13:51, kamil wrote:

    > Raczej ubezpieczalnia, takie głodne kawałki o podatnikach ruszają chyba
    > tylko gimnazjalistów. ;)

    A na skladke OC kto sie zrzuca?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-02-20 16:12:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:05, elmer radi radisson wrote:

    > A na skladke OC kto sie zrzuca?

    Płacący składki OC?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-02-20 16:27:52
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-02-20 13:13, news pisze:
    > też radiowozu jak mie:

    2671,Gdynia__Wjechal_plugiem_w_woz_strazacki_i_radio
    woz.html

    > Lolek

    Toż to kiła ;P

    Pozdrawiam !