  • 1. Data: 2010-02-01 12:08:34
    Temat: czy w Play jest ...
    Od: a...@p...pl

    czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
    dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp. Mam takie cos w
    Plusie i chcialbym to miec takze w Play (zamierzam sie przeniesc).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-02-01 12:14:04
    Temat: Re: czy w Play jest ...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
    > dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp.

    Oczywiscie, ze jest

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-01 12:16:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-01 13:14, SDD wrote:
    > Uzytkownik<a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Oczywiscie, ze jest

    Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza przeczytaniem.
    Nie oddzwonisz na podany tam numer

  • 4. Data: 2010-02-01 13:38:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hk6gnu$7m3$1@news.onet.pl...

    > Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza przeczytaniem. Nie
    > oddzwonisz na podany tam numer

    A jak by tak go zapisac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-01 13:49:02
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    SDD wrote:
    > A jak by tak go zapisac?
    WTW jak masz odpowiedni telefon.

    Jakub

  • 6. Data: 2010-02-01 15:09:48
    Od: "GS" <g...@g...com>

    > WTW jak masz odpowiedni telefon.
    >
    > Jakub

    lub coś do zapisania pod ręką ;-)
    Albo ćwiczyć pamięć ;-)

    pzdr
    GS

  • 7. Data: 2010-02-01 15:55:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-01 16:09, GS wrote:

    > lub coś do zapisania pod ręką ;-)
    > Albo ćwiczyć pamięć ;-)

    Albo w ogóle nie czytać :-)
    Czyli generalnie, usługa jest, a jakoby jej nie było.

  • 8. Data: 2010-02-03 16:29:56
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-02-01 13:08, a...@p...pl pisze:
    > czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
    > dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp. Mam takie cos w
    > Plusie i chcialbym to miec takze w Play (zamierzam sie przeniesc).

    jest ale jak to w playu działa kiedy i jak chce... czasem info
    przychodzi po kilku godzinach a czasem wcale. Nigdy nie zdarzyło mi się
    abym otrzymał w miarę szybko po zalogowaniu do sieci. W ORANGE działało
    bezbłędnie.