  • 1. Data: 2010-01-31 18:49:16
    Temat: Jaki internetowy prepaid jesli nie blueconnect
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Witam!

    Korzystam z blueconnect w wersji prepaidowej. Wiem, ze to nie
    najkorzystniejsza oferta, ale zachecila mnie do tego duza ilosc
    hotspotow w McDonaldach, a jak sie duzo jezdzi w trasy to szybkie lacze
    w miejscu z dobra kawa jest OK ;)

    Ale mcdonalds ma teraz swoje hotspoty, wiec chetnie bym zmienil na cos
    tanszego, przy czym:
    1) wymagany prepaid, abo mnie nie interesuje
    2) tani, bo traktuje go wylacznie jako rezerwe (czasem - kilka razy w
    miesiacu w szczerym polu musze siegnac do zdjec satelitarnych lub
    skorzystac z geoportalu)
    3) w zwiazku z punktem 2 wymagane jak najwieksze pokrycie w rejonach
    wiejskich i slabozurbanizowanych, conajmniej UMTS lub chociaz EDGE.

    pozdrawiam,
    szwagier

  • 2. Data: 2010-02-01 09:18:37
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > 3) w zwiazku z punktem 2 wymagane jak najwieksze pokrycie w rejonach
    > wiejskich i slabozurbanizowanych, conajmniej UMTS lub chociaz EDGE.

    Gaduair ma pakiet 300 MB za 11 zl wazny 30 dni. Korzysta z sieci Plusa, wiec
    zasieg dobry, ale podobnie jak i inne sieci nie wszedzie jest zasieg nie
    mowiac o EDGE.

  • 3. Data: 2010-02-01 10:44:47
    Od: Krzysztof <p...@t...pl>

    szwagier pisze:
> [...]
    > 3) w zwiazku z punktem 2 wymagane jak najwieksze pokrycie w rejonach
    > wiejskich i slabozurbanizowanych, conajmniej UMTS lub chociaz EDGE.

    zobacz simdata - plus

  • 4. Data: 2010-02-01 20:10:39
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Gaduair ma pakiet 300 MB za 11 zl wazny 30 dni. Korzysta z sieci Plusa, wiec
    > zasieg dobry, ale podobnie jak i inne sieci nie wszedzie jest zasieg nie
    > mowiac o EDGE.

    Wygladalo to niezle ale to chyba jest dodatek do rozmow a nie
    samodzielny pakiet internetowy?

    szwagier

  • 5. Data: 2010-02-01 20:23:22
    Od: gwj <g...@a...invalid>

    On 02/01/2010 09:10 PM, szwagier wrote:

    > Wygladalo to niezle ale to chyba jest dodatek do rozmow a nie
    > samodzielny pakiet internetowy?

    Nie ma przymusu rozmawiania, mozna wszystko wydac na internet.

    Pozdrawiam,
    GWJ