  • 71. Data: 2010-11-06 19:24:56
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    jerry napisal:

    > A jakież to wyjątki zezwalają w czasie awarii
    > na postój na trawniku w obszarze zabudowanym?

    Warunki, które gwarantują bezpieczeństwo
    dla użytkownika uszkodzonego pojazdu,
    oraz innych uczestników drogi.

    --
    Pozdor Myjk

  • 72. Data: 2010-11-06 19:26:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 16:25:45 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >To mogą zrobić, do nawiązki to już chyba sądu trzeba.

    Jesteś pewein? IMHO max to 500 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2010-11-06 19:41:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Bumba Bumbinska wrote:
    > Godzina ok. 23. Warszawa. Jadac 2-pasmowka spod maski zaczal mi sie
    > wydobywac dym. Stanelam na szerokim trawniku przylegajacym do prawego
    pasa,
    > zeby nie tamowac mizernego o tej porze ruchu. Okazalo sie, ze to
    problem z
    > chlodnica. Czekam, zeby wystyglo, zeby dolac plynu do chlodnicy.
    Podjezdza
    > samochod strazy miejskiej.
    > SM: co sie stalo? Ja: problem z chlodnica. Czekam, zeby wystygla. SM:
    > stanela pani na zieleni miejskiej. Jesli ma pani awarie nalezy wlaczyc
    > swiatla awaryjne i postawic trojkat.

    A stałaś z powodu awarii, czy podziwiałaś nocne niebo?

    --
    BYdlę

  • 74. Data: 2010-11-06 22:27:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 01:41:37 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a):

    > Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc awaryjne
    > i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?

    Po pierwsze - nie parkowałaś.
    Po drugie - nie miałaś obowiązku.
    Po trzecie - SM to wyjątkowe nieuki.

    --
    ___________ (R)

  • 75. Data: 2010-11-07 10:38:44
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Warunki, które gwarantują bezpieczeństwo
    > dla użytkownika uszkodzonego pojazdu,
    > oraz innych uczestników drogi.
    ale masz wsparcie prawne?

  • 76. Data: 2010-11-07 11:23:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    jerry napisal:

    > ale masz wsparcie prawne?

    Na co, na używanie mózgu ci
    potrzeba wsparcia prawnego?

    --
    Pozdor Myjk

  • 77. Data: 2010-11-09 01:35:59
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 5.11.2010, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Który (w przeciwieństwie do trawnika) się nie niszczy od jeżdżenia po
    > nim samochodem.

    Bardziej martwiłbym się, że można w g***o wjechać. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 78. Data: 2010-11-09 08:07:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Po pierwsze - nie parkowałaś.
    > Po drugie - nie miałaś obowiązku.
    > Po trzecie - SM to wyjątkowe nieuki.

    A po czwarte tylko u nas traktuje sie trawniki jak niespotykana
    swietosc. W wiekszosci krajow trawniki w miastach sluza ludziom do
    rozlozenia koca, grania w pilke, etc.
    W naszym kraju jest to scisle strzezona sralnia dla psow (tych z
    czterema lapami).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 79. Data: 2010-11-09 11:13:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Ale wiesz, że w przepisie jest o niszczeniu, a nie o zniszczeniu?

    Udowodnij, ze wjechanie autem na trawe niszczy ja.
    Zreszta oszczedze ci trudu: wjechanie samochodem na trawe nie niszczy
    jej, tak samo jak deptanie jej, lezakowanie na niej, bieganie, granie w
    pilke (nie dotyczy pola bramkowego;)), turlanie, podskakiwanie,
    uprawianie seksu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 80. Data: 2010-11-09 11:14:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 11:13:11 +0100, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > jej, tak samo jak deptanie jej, lezakowanie na niej, bieganie, granie w
    > pilke (nie dotyczy pola bramkowego;)), turlanie, podskakiwanie,

    Ależ ja też potrafię tak udowodnić: wjechanie samochodem na trawę niszczy
    ją.
    Tak samo jak deptanie jej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel