  • Data: 2010-11-05 09:32:18
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-11-05 08:56:36 Krzysiek Kielczewski

    > Żadne skurwysyństwo. Popsucie się rupiecia
    > to nie powód do niszczenia cudzej własności.

    Idąc twoim "zajebistym" tokiem rozumowania,
    jeżdżenie po każdej drodze jest niszczeniem
    cudzej własności.

    Pas zieleni należy drogi. Za używanie drogi
    płaci się, niemałe zresztą, podatki.
    Rupieć nie rupieć, podatki płaci.

    Z dwojga złego i bezpieczeniej dla _WSZYSTKICH_
    użytkowników tej drogi aby auto znalazło się
    na pasie zieleni, niż gdyby miało stać na
    pasie ruchu po ciemaku.

    Ziemię można wyrównać (o ile w ogóle wtoczenie auta
    spowodowało jej zniszczenie), trawę zasiać albo wręcz
    w takim wypadku po prostu wstanie/odrośnie sama.

    Koszty nieporównywalnie małe do ew. wypadku, bo jakiś
    kapelusz się zagapi, albo rajdowiec się przypałęta
    i komuś stanie się krzywda.

    Niech się te sk... ze SM zajmą czymś pożytecznym.
    Awaryjne i trójkąt były zbyteczne, bo auto nie
    znajdowało się na pasie drogowym.

    PS ja mam dwuletnie auto, czyli jakby wcale nie "trup".
    Gdybym jechał np. Passatem to już zaliczyłbym podobną
    przygodę. Ale ponieważ jeżdżę Mazdą6, której ubytek 4
    z 5L płynu chłodniczego nie szkodzi, to tylko mi
    ogrzewania w kabinie zabrakło. Jeszcze pojeździłem
    tak tydzień i wylądowałem w ASO gdzie usunięto usterkę.

    --
    Pozdor Myjk