  • Data: 2010-04-19 08:54:41
    Temat: Re: czy są takie telefony z GPS?
    Od: Mackenzi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 12:03, "Piotr" <s...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:4bc983ee$0$17622$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > coś chyba nie tak, mam E66 mapy mam w telefonie, ale przy nawigowaniu muszę
    > połaczyc sie z operatorem

    No jeżeli mówisz o nokia maps (mam w e63 i e52) to tam jest opcja w
    ustawieniach za pomocą której możesz wyłączyć łączenie się z netem (w
    opcjach pozycjonowania jak i w samym oprogramowaniu NM) i celu
    wspomagania szybkiej lokalizacji tylko musisz liczyć się z tym, że
    "zimny start" odbiornika będzie trochę dłuższy, dłużej może ustalać
    Twoją pozycje...