  • Data: 2010-04-21 10:51:56
    Temat: Re: czy sš takie telefony z GPS?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >cały czas w sprzedaży, z możliwością aktualizacji samych map.
    >
    >sorry. skucha. ostatnie mapy sprzed 3 lat bez możliwości aktualizacji
    >(firma zarzuciła aktualizację dla tej grupy odbiorców).

    Przy czym już 3 lata temu było nie najlepiej poza Polską. Jechałem z
    Warszawy do Bratysławy, potem do Wiednia, Budapesztu i z powrtoem do
    Gdańska. Np. na Słowacji brak było otwartego rok wcześniej odcinka
    autostrady a i z pomniejszych dróg w jego okolicy były tylko niektóre.
    Mimo że mapa była PL-SK-CS-HU z głównymi tylko drogami w pozostałej
    częsci Europy to okazało się że Austria jest lepiej odwzorowana a sieć
    dróg we Wiedniu była lepsz niż w Bratysławie. Tewstowąłem to w 2007
    roku w długi majowy weekend na E61 z GPS na BT. Jeśłi chodzi o
    pokrycie Polski to nieźle było na zachód od Wisły. Im dalej na wschód
    tym tragiczniej.

    Zdrówko