eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchuRe: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-03 21:34:16
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > Nie mam pojęcia co wyczyniasz osobiście,

    Jak już nieraz pisałem, mam 0 p.

    > oceniać mogę jedynie po tym co
    > tutaj wypisujesz. Zakład, że zachowujesz się zgodnie z tym co tutaj
    > deklarujesz, czy przedstawiasz jako podejście do zagadnienia. Jeżeli
    > jest inaczej, to jesteś zwykłym trollem, który napisze dowolną głupotę,
    > by tylko zaistnieć.

    Nie -- często przejaskrawiam żeby stworzyć przeciwwagę dla frakcji
    kapeluszy.

    > Jednak te głupoty tworzą pewną względnie spójną
    > całość i mogą być odzwierciedleniem Twoich zachowań na drodze. To co
    > napisałeś jest skrajnym idiotyzmem, szczególnie z uwzględnieniem
    > sytuacji, że tam są piesi, a omawiany wypadek jak najbardziej o tym
    > mówi. Elementarna logika mówi, że jeżeli samochody stoją przed
    > przejściem, to jedną z przyczyn mogą być piesi.

    Oczywiście, ale jeśli stoją tam już jakiś czas to nie zatrzymały się w
    celu ustąpienia pierwszeństwa pieszym, więc omawiany przepis nie ma
    zastosowania. Czy gdziekolwiek napisałem, że należy zakładać, że pomiędzy
    autami oczekującymi na możliwość skrętu w lewo nie zechce przejść żaden
    pieszy?