  • Data: 2011-09-12 18:34:53
    Temat: Re: czy nalezy zadolowac
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    rs wrote:

    > aparat panasonic DMC-TZ3, ktory mi dzielnie sluzyl przez
    > ladnych pare lat, pewnego dnia pokazal mi takie fotki.
    > http://www.flickr.com/photos/59327100@N05/6140157561
    /in/photostream
    > http://www.flickr.com/photos/59327100@N05/6140156547
    /in/photostream
    > aparat nie upadl, nie zalal itp. jest nadal w swietnym stanie
    > fizycznym. po prostu ktoregos ranka odmowil wspolpracy.
    > to juz trzeci staruszek, z ktorego znam, w ktorym sie cos
    > takiego porobilo. dwa poprzednie to canonowe powershoty.
    > czy da sie jeszcze ten aparat zreanimowac?
    > jesli tak to w jaki sposob domowy? czy oplaca sie go jeszcze
    > oddawac do servisu?
    > jesli nie, to jakim podobnym w funkcjonalnosci zamiennikiem
    > warto sie zainteresowac?
    > w tym aparacie brakowalo mi szerszego kata i troche lepszej
> [...]

    Z duza doza prawdopodobienstwa zarówno DMC-TZ3
    jak i powershoty "cierpia" z powodu wady matryc która
    Sony wyprodukowalo.

    Sprawdz Canony + tego Panasonica czy aby nie sa to
    modele, które sa na liscie konstrukcji objetych naprawa
    (przez wymiane matrycy) na koszt Sony'ego. Jesli tak,
    to zamiast trzech niesprawnych aparatów bedziesz mial
    trzy sprawne..

    Albert Einstein (1879-1955)