  • 1. Data: 2012-01-19 14:12:29
    Temat: czy można sprawdzić czas pracy dysku?
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    Dysk twardy przechowuje informacje o czasie pracy? Czym to odczytać?
    Kupiłem niby nowy dysk, ale torebka była już otwarta. Nie wiem czy wierzyć
    sprzedawcy.

  • 2. Data: 2012-01-19 14:21:52
    Temat: Re: czy można sprawdzić czas pracy dysku?
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Hej

    http://pl.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T._%28informaty
    ka%29

    --
    piecia aka dracorp

  • 3. Data: 2012-01-19 14:29:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Informuję o tym, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje
    myśli -- nie wolno tego czytać!!! Za czytanie tego rodzaju
    (czyli nienależnych) treści grozi w Polsce kara pozbawienia
    wolności do lat dwóch. :)

    "PavveL" jf98cd$1ve$...@u...news.interia.pl

    > Dysk twardy przechowuje informacje o czasie pracy?

    Zazwyczaj tak

    > Czym to odczytać?

    [oczami?]

    http://crystalmark.info/?lang=en

    > Kupiłem niby nowy dysk, ale torebka była już otwarta. Nie wiem czy wierzyć
    sprzedawcy.

    http://www.hdtune.com/
    http://hddscan.com/

    Sprzedawcy tak mają czasami, że naklejają swoje naklejki na dyski.
    Dysk to nie kobieta -- nie zmydli się. :) Ma czas życia rzędu
    miliona godzin. Oby nie był bity zbyt mocno i nie był przypalany
    na wolnym ogniu. ;) [na zniewolonym -- także]

    [mnie biskupi izolują od młodych dziewic;
    podsyłają mi natomiast rżnięte przez nich
    głupie dziewczyny, które zanim zetrą ze swych
    oczu spermę tychże duchownych, płacząc o swej
    trudnej sytuacji (ja w tych trudnościach skakałbym
    z radości, uważając, że to żadne trudności, bo ja
    żyłem w znacznie trudniejszych warunkach) proszą
    mnie o to, abym się z nimi żenił]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-01-19 16:00:19