-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
Date: Sat, 15 Jan 2011 20:57:18 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 20
Message-ID: <igsu76$kbp$1@news.dialog.net.pl>
References: <ign119$svp$1@inews.gazeta.pl> <ign780$joj$1@usenet.news.interia.pl>
<ignatj$o0$1@inews.gazeta.pl> <ignpvj$1f0$1@news.dialog.net.pl>
<ignrm3$qc8$1@inews.gazeta.pl> <igns6a$2og$1@news.dialog.net.pl>
<ignv4e$86b$1@inews.gazeta.pl> <igp703$ndh$1@news.dialog.net.pl>
<igp8fp$hdr$1@inews.gazeta.pl> <igpakv$1si$1@usenet.news.interia.pl>
<igpb8m$pvc$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-157-92.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1295121447 20857 78.8.157.92 (15 Jan 2011 19:57:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Jan 2011 19:57:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <igpb8m$pvc$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342999
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-14 12:15, marek pisze:
>> Drogi @marku, czy obśmiewasz moją wypowiedź, bo Twoja inżynierska
>> wiedza z
>
> drogi PawLe. Twoja inzynierska wiedza nie ma nic wspolnego z moja
> praktyczna. na tym zakoncze.
Mi wystarczy, że widziałem głowicę pewnego auta, którego właścicielka
długo dość jeździła z problematycznym (stwarzającym spore opory)
katalizatorem. Deptała coraz mocniej, bo auto coraz słabiej jechało.
Auto paliło coraz więcej. Aż głowica powiedziała "dziękuję za
współpracę". Problemem były gniazda zaworów wylotowych. Tam już nie było
mikropęknięć, tam były spękania widoczne gołym okiem.
Auto to Fiesta Mk IV, silnik 1.25 75KM.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security