    From: "PaweL" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
    Date: Fri, 14 Jan 2011 12:02:44 +0100

    > aha. i to wszystko tlumaczy "przegrzewanie sie zaworow". nie mam wiecej
    > pytan, "specjalisto".

    Drogi @marku, czy obśmiewasz moją wypowiedź, bo Twoja inżynierska wiedza z
    zakresu silników, termodynamiki, mechaniki płynów, akustyki wyklucza
    możliwość powstawania problemów o których napisałem? Czy po prostu nie
    czytałeś nigdy o tym w AŚ i nie widziałeś w TVNTurbo, więc śmiejesz sie jak
    niektórzy na widok sera?

    jak (wszystkim?) wiadomo na początku układu wydechowego jest bardzo duża
    pulsacja ciśnienia. Mamy tam zjawiska falowe, rezonansowe itp. Zwężka w tym
    miejscu to nie zwykły opór, a miejsce powstawania odbić, generator fal
    stojących itd.

    ile na grupie jest pytań - "muszę naprawić głowicę, jaki warsztat możecie
    polecić?" Skąd wiesz ile z tych awarii jest następstwem innych
    wcześniejszych niefachowych napraw?

    Paweł