  • Data: 2010-01-05 10:19:27
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    >Możliwe, nie znam układu zdefiniowanego w Polskiej Normie. Nie twierdzę,
    >że powinien być akurat TEN układ.
    >
    >A jakich znaków brakuje?

    Backslash, etka, dolar, hash. Nie mówiąc już o niemożności uzyskania
    wielkich liter z polskimi ogonkami.

    >ATPO: Zrób coś z tymi nieszczęsnymi kreseczkami, bo koszmarnie się czyta
    >to, co piszesz. Tekst niejustowany w małych blokach nie powinien być
    >dzielony, bo tylko spowalnia czytanie.

    Lepiej zatem wyrównać :-)

    >Niestety poddańcza mentalność narodu zawsze będzie kulą u nogi.

    Portalisz. Jaka znowu "poddańcza mentalność"? Można było używać to, co
    było, albo obrazić się na rzeczywistość i nie używać w ogóle.

    >A dodano? Jak go uzyskać?

    W US-International - AltGr-5.

    >W acerze miałem przycisk ze znaczkiem ojro,
    >ale nie działał.

    Soft nie wspierał.

    >W Thinkpadzie nie mam wcale i nie umiem tego znaczka
    >uzyskać.

    Nadruki na klawiaturze mają się nijak do interpretacji kodów przez soft.

    Co mi przypomina targi komputerowe w PKiN gdzieś ok. 1990 roku. Stał tam
    komputer, który nadruki na klawiaturze miał rosyjskie, klawiaturę
    interpretował w amerykańskim QWERTY, a OS miał chyba po niemiecku. :-)
    --
    \ K...@e...eu.org /