  • 11. Data: 2010-07-23 14:02:19
    Temat: Re: czy jest mozliwe podlaczyc dysk SATA na plycie bez SATA ?
    Od: Matt <m...@g...com>

    Na tej aukcji masz zdjecie NF-7: widac ze gniazdek SATA jak i samego
    kontrolera na niej nie ma (jest tylko zielona naklejka):

    http://allegro.pl/item1159527315_abit_nf7_ver_2_0_nf
    orce2_ddr_dual_spdif.html

    --
    Regards
    Matt

  • 12. Data: 2010-07-23 15:07:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Matt" <m...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    1g2000yqa.googlegroups.com...
    > Na tej aukcji masz zdjecie NF-7: widac ze gniazdek SATA jak i samego
    > kontrolera na niej nie ma (jest tylko zielona naklejka):
    >
    > http://allegro.pl/item1159527315_abit_nf7_ver_2_0_nf
    orce2_ddr_dual_spdif.html

    Wystarczylo napisac, ze jestes absolutnie pewien. Wydawalo mi sie, ze w ver. 2
    dodali.

  • 13. Data: 2010-07-23 20:51:02
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Potrzebujesz kontrolera SATA na PCI lub redukcji ATA -> SATA.
    Najprawdopodobniej zasilacz nie posiada odpowiedniej wtyczki, musisz wiec
    nabyc redukcje MOLEX -> SATA.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2010-07-28 12:49:51
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 23-07-2010 o 22:51:02 napisał(a):

    > Potrzebujesz kontrolera SATA na PCI lub redukcji ATA -> SATA.
    Przy okazji trzeba dodac, ze w niektorych dyskach trzeba zaslepke
    zalozyc/przelozyc, co by taki dysk pracowal jako SATA I.

    > Najprawdopodobniej zasilacz nie posiada odpowiedniej wtyczki, musisz wiec
    > nabyc redukcje MOLEX -> SATA.

    Bywaja takie dyski, ktore maja jedno i drugie, ale fakt faktem, coraz
    czesciej nie maja i trzeba dokupic :-)