  • 1. Data: 2010-10-13 21:59:54
    Temat: czy dzisiaj byly jakies problemy z n-ka ?
    Od: sulima <c...@t...pl>

    poziom sygnalu dekoder pokazuje mi wysoki, tak jak zwykle ale jakosc
    jest na zero ... czy wiecie co moze powodowac taki efekt ? abo mam
    oplacone, ale moze pomylkowo wylaczyli mnie zamiast komus innemu ?

  • 2. Data: 2010-10-14 05:52:13
    Temat: Re: czy dzisiaj byly jakies problemy z n-ka ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-13 23:59, sulima pisze:
    > poziom sygnalu dekoder pokazuje mi wysoki, tak jak zwykle ale jakosc
    > jest na zero ... czy wiecie co moze powodowac taki efekt ? abo mam
    > oplacone, ale moze pomylkowo wylaczyli mnie zamiast komus innemu ?

    przestawiona antena.
    masz 2 konwertery?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-10-14 08:15:24
    Od: sulima <c...@t...pl>

    W dniu 2010-10-14 07:52, pawell32 pisze:

    > przestawiona antena.
    > masz 2 konwertery?

    tak ... to znaczy u mnie cos sie przesunelo czy oni cos zmienili ?
    wezwac serwis od nich czy jakiegos lokalnego speca od anten satelitarnych ?

  • 4. Data: 2010-10-14 08:28:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-14 10:15, sulima pisze:

    > tak ... to znaczy u mnie cos sie przesunelo czy oni cos zmienili ?

    oni nie.
    sprawdź w ustawieniach anteny czy masz włączony przełącznik
    diseqc i czy jest prawidłowa kolejność, a to zależy od
    tego jak masz podłączone przy antenie -
    t.j. - jak masz momoblocka to hotbird powinien być na wy 2,
    a na wy 1 astra.
    ale sprawdź - jak przełączysz na odpowiedni do pojawi Ci się
    jakość i zapali się zielona kontrolka.

    > wezwac serwis od nich czy jakiegos lokalnego speca od anten satelitarnych ?

    wpierw sprawdź ustawienie jak to nic nie da to tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux