  • 1. Data: 2010-10-13 10:59:34
    Temat: Kosmica.tv wróżbita Maciej
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    a..
    Widział ktoś tego gwiazdora na Meteo, Polonii1, Tele5? Poniżej wkleiłem
    cennik ze strony wróżbity Macieja który występuje w Kosmice.tv. Zastanawia
    mnie ile taki biznesman moze zarobic na takich wystepach w programie TV?
    b..
    c.. Wróżba podstawowa - 100zł
    a.. 3 rozkłady kartami klasycznymi lub kartami tarota
    b.. 3 pytania do kart tarota lub do run
    d.. Wróżba na drugą osobę - 90zł (bez zdjęcia)
    a.. 3 rozkłady kartami klasycznymi lub kartami tarota
    b.. 3 pytania do kart tarota lub do run
    e.. Każde dodatkowe pytanie do kart - 25zł
    f.. Doradztwo biznesowe - 60zł
    g.. Wgląd runiczny w podłączenia osoby - 50 zł
    h.. Przekazanie rodzaju oczyszczenia - 40zł
    i.. Analiza duszy i kolejnosć wcieleń - 50zł
    j.. Sporządzenie portretu energetycznego - 50 zł
    (wraz z wyznaczeniem głównego przewodnika anielskiego)
    k.. Charakterystyka runiczna imienia osoby - 40zł
    (oraz rozpisanie w alfabecie run)
    l.. Sprawdzenie zaszłości karmicznych - 40zł
    m.. Sprawdzenie powiązań karmicznych między dwiema osobami - 40zł
    n.. Przekaz od Aniołów (channeling) - 40zł
    o.. Sprawdzenie funkcjonalności czakr - 40zł
    p.. Przekaz afirmacji - 30zł
    q.. Zastosowanie magiczne run - 30zł

  • 2. Data: 2010-10-13 12:08:57
    Temat: Re: Kosmica.tv wróżbita Maciej
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Poniżej wkleiłem cennik ze strony wróżbity Macieja który
    > występuje w Kosmice.tv.....

    O żesz k.... ;-)))). Skąd tacy się biorą? Bo skąd biorą się
    ich klienci to aż boję się pytać ;-)

    Ale najlepsze jest to:
    Sprawdzenie zaszłości karmicznych - 40zł
    Przekaz od Aniołów (channeling) - 40zł
    Sprawdzenie funkcjonalności czakr - 40zł

    Mistrzowstwo świata :-)

  • 3. Data: 2010-10-13 12:29:29
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sprawdzenie zaszłości karmicznych - 40zł
    > Przekaz od Aniołów (channeling) - 40zł
    > Sprawdzenie funkcjonalności czakr - 40zł

    Dołożę swoje.

    Zestawienie archionidalno-kserofabioniczne - 50zł.

    Tylko jeszcze nie wiem co pod ta nazwą miało by być robione ale coś wymyślę.

    Marek

  • 4. Data: 2010-10-13 15:53:23
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 14:08, Robert_J pisze:

    > O żesz k.... ;-)))). Skąd tacy się biorą? Bo skąd biorą się ich klienci
    > to aż boję się pytać ;-)

    Ale że mu nie wstyd, ja bym nie potrafił się poniżyć aż tak dla pieniędzy.
    Istnienie rodzaju ludzkiego ma zbliża się ku końcowi i bardzo dobrze.