  • 1. Data: 2010-10-12 18:40:36
    Temat: Reklamy
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Mamy kolejny problem z reklamami.
    Jak na razie żadna stacja nie dolicza do
    czasu emisji reklam tych wyskakujących
    okienek, sliderów i podobnych farmazonów.

    Moim zdaniem nie ma znaczenia czy reklama
    zajmuje 1/10 ekranu czy cały ekran, reklama
    to reklama i czas jej emisji należy mierzyć
    i doliczać do ogólnego czasu.

    Jeżeli teraz nie zostanie to usankcjonowane
    to za niedługo w TV kanały będą leciały
    tylko w tle ... jak na 4FUNTV.

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-10-13 03:30:44
    Temat: Re: Reklamy
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 12, 7:40 pm, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:
> [...]
    > to reklama i czas jej emisji należy mierzyć
    > i doliczać do ogólnego czasu.
    >
    > Jeżeli teraz nie zostanie to usankcjonowane

    Tylko czy to nieudolne towarzycho KRRiTV wezmie sie za cokolwiek? Na
    razie z mizernym skutkiem wyegzekwowali sciszenie reklam.
    "Najwazniejsze", ze przyszloroczny budżet rzadu uwzglednia zwiekszone
    wydatki na ich dzialalnosc.

    Brooks

  • 3. Data: 2010-10-13 07:38:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    6...@w...googlegroups.com
    *Brooks* napisał(-a):

    > Tylko czy to nieudolne towarzycho KRRiTV wezmie sie za cokolwiek? Na
    > razie z mizernym skutkiem wyegzekwowali sciszenie reklam.

    Nie zauważyłem, nawet tego mizernego skutku

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-10-13 09:31:55
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mamy kolejny problem z reklamami.
    > Jak na razie żadna stacja nie dolicza do
    > czasu emisji reklam tych wyskakujących
    > okienek, sliderów i podobnych farmazonów.

    Szczerze mówiąc mnie to wku....a bardziej niż sama reklama
    :-). Na reklamie mogę np. pójść zmarszczyć freda, a jak leci
    film to co, mam 1/3 ekranu zakryć? A jeszcze jak to
    ku...stwo miga albo się rusza to do białej gorączki
    doprowadza :-)
    MZ ustawa powinna też NAKAZAĆ puszczanie w czasie reklam
    "stopera", tak jak na niektórych stacjach już jest. Wtedy
    człowiek od początku by wiedział ile ma czasu na defekację
    tudzież zrobienie sobie kanapki. A w przypadku niektórych
    stacji (np. TVN) nawet na wyjście z psem ;-).

    > Jeżeli teraz nie zostanie to usankcjonowane
    > to za niedługo w TV kanały będą leciały
    > tylko w tle ... jak na 4FUNTV.

    Dobrze by też było do ustawy wprowadzić zapis, że
    autopromocja stacji też jest reklamą i wchodzi w czas
    reklamowy :-). Wtedy byśmy nie mieli np. na TVN 7-8 minut
    reklam, potem zajawka "zajebistego filmu", programu który
    pokażą za godzinę i jakiejś teleloterii, i znów 10 minut
    reklam :-). Bo teraz to są dwa bloki niestety...

  • 5. Data: 2010-10-13 10:18:09
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    ?Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > MZ ustawa powinna też NAKAZAĆ puszczanie w czasie reklam "stopera", tak jak na
    > niektórych stacjach już jest.

    Bylo. Na Comedy Central juz stopera nie ma :/

    X.

  • 6. Data: 2010-10-13 10:28:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Mariusz Wozniak* napisał(-a):

    > Bylo. Na Comedy Central juz stopera nie ma :/

    Który i tak nie do końca właściwie pokazywał czas. Zazwyczaj reklamy
    trwały dłużej niż do 0

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-10-13 15:18:45
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 13 Oct 2010 11:31:55 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >tudzież zrobienie sobie kanapki. A w przypadku niektórych
    >stacji (np. TVN) nawet na wyjście z psem ;-).

    popieram ten stoper a dokladnie timer - odliczajacy ile czasu zostalo
    do konca reklam i rozpoczecia ponownie programu.

> [...]
    >pokażą za godzinę i jakiejś teleloterii, i znów 10 minut
    >reklam :-). Bo teraz to są dwa bloki niestety...

    popieram - taki zapis.

    Tylko pytanie co zrobic z zagranicznymi stacjami???? Za chwile by sie
    okazalo, ze TVN nadaje z zagranicy !!!!

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2010-10-13 16:14:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > MZ ustawa powinna też NAKAZAĆ puszczanie w czasie reklam "stopera", tak
    > jak na niektórych stacjach już jest. Wtedy

    Ten stoper nie dosc, ze ordynarnie falszowal, to mial za zadanie utrzymanie
    widza przy reklamach, a nie robienie mu laski.

  • 9. Data: 2010-10-13 16:24:05
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    wiadomościnews:i93ual$vdf$1@news.onet.pl...

    > Ten stoper nie dosc, ze ordynarnie falszowal, to mial za zadanie utrzymanie
    > widza przy reklamach, a nie robienie mu laski.

    Na wszelki wypadek nie ogladaj tv co by mi jakis stoper laski nie
    zrobil ;-)

    Brooks

  • 10. Data: 2010-10-14 19:35:58
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Rozwiązaniem jest cyfrowa telewizja bez reklam, widz ogląda i płaci tylko za
    to na co go stać. Zapominasz o kryptoreklamie, o przekazach, które z założenia
    mają cię indoktrynować komercyjnie. TVN w czasie programu "Dzień Dobry TVN"
    rezentował żelazka do prasowania, firm Tefal, Philips, Siemens, itd. Pominięta
    była polska firma Zelmer. I TVN udało się wprowadzić widza w Pole oraz KRRiT,
    bowiem TVN nie doliczył tego czasu do limitu dozwolonych reklam w czasie godziny.

    I Walter, założyciel telewizji TVN z tego żyje.