  • 81. Data: 2010-08-26 15:52:16
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-08-26 12:53, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Bzdura.

    to dlaczego nowsze egzemplarze mają problemy z rudą a starsze robione w
    Bochum nie?

    --
    krzysiek82

  • 82. Data: 2010-08-26 16:08:15
    Temat: Re: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: PaPi <...@...3>

    > Możliwe, że dane są zaniżone. Podejrzewam, że na półautomacie to te auto
    > było testowane najwyżej kilka razy (na dłuższej trasie). Normalnie pracuje
    > cały czas na automacie. Ostatnio na trasie 60 km (głównie autostrada)
    > pokazywał średnio 8,9l / 100.

    No to nie licz na miejskie spalanie 10l/100km. Jak zalezy Ci na
    ekonomice rozejrzyj sie za corolla 1.4 D4D.
    Autko niezle sie zbiera i pali niewiele. Do tego brak dwumasy i FAP oraz
    kulturalnie pracujacy silnik.

  • 83. Data: 2010-08-26 16:30:27
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości news:4c767552@news.home.net.pl...

    > No to nie licz na miejskie spalanie 10l/100km.

    Jednak sobie przypomniałem, że testowaliśmy wtedy inna trase i to nie była
    głównie autostrada. Dopiero ostatnie 10 km było na autostradzie. Ale to
    pewnie nie zmienia w żaden sposób faktu, że to auto ekonomiczne nie
    jest.

    Zobacze.

  • 84. Data: 2010-08-26 16:58:10
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > No to nie licz na miejskie spalanie 10l/100km. Jak zalezy Ci na
    > ekonomice rozejrzyj sie za corolla 1.4 D4D.
    > Autko niezle sie zbiera i pali niewiele. Do tego brak dwumasy i FAP oraz
    > kulturalnie pracujacy silnik.

    Dałem filtr do 20000 i zostały mi jakieś 3 złomy. Niestety ale max 15000.

  • 85. Data: 2010-08-27 07:30:00
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Nigdzie nie pojadę bo tego auta jeszcze nie mam. A wycene muszę
    > mieć zanim go kupię. Będe dzwonił i może się dowiem.

    Ja mam silnik z "koncernu" PSA i mój "silnik" jest "mocno wymagający"
    jesli chodzi o LPG i mam raczej instalkę z najwyższej półki ...

    Powiem tak . Nawet jakby okazało się że masz także "wymagający" silnik
    (wymagający bardzo szybkich i precyzyjnych wtrysków) to i tam w
    najgorszym wypadku u najdroższego gazownika nie przekroczy 3000zł.
    Ale sądzę że że za instalkę do Peugota 307 2.0 spokojnie zamontujesz
    za około 2500zł , licząc na dobrych częściach (Reduktor Magic III ,
    listwa Matrix , Stag 4)

    Ale jeśli chcesz mieć samochód tani w eksploatacji to na pewno nie
    powinien być z silnikiem 2.0 i w automacie :)

    Raczej poszukaj czegoś z silnikiem 1.6 z manualną skrzynią ;)
    Chociaż z drugiej strony nawet jakby w mieście Peugeot palił ci 15L
    LPG to ciągle wychodzi to mniej kwotowo niż w przeliczeniu 8L
    benzyny ;)

  • 86. Data: 2010-08-27 08:10:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-26 15:52, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > to dlaczego nowsze egzemplarze mają problemy z rudą a starsze robione w
    > Bochum nie?

    Nie mają. I czemu piszesz tylko o kombi?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 87. Data: 2010-08-27 19:10:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-26 13:42, Cavallino pisze:

    > Akurat problemy miałem z instalką IV gen.

    Dziadowską i pewnie dziadowsko założoną. Ale to już poruszaliśmy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 88. Data: 2010-08-27 19:32:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Dziadowską i pewnie dziadowsko założoną.

    Ale to już nie moja wina.
    Ja dziadowskiej nie zamawiałem.

    Może też moja wina ma być, że Renault powkładało do Megane dziadowskie
    komponenty?

  • 89. Data: 2010-08-27 22:49:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-27 19:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > Ale to już nie moja wina.
    > Ja dziadowskiej nie zamawiałem.

    Nigdzie nie powiedziałem, że to twoja wina. Ale nie wieszaj psów na
    francuskiej marce, za partactwo polskich instalatorów.

    > Może też moja wina ma być, że Renault powkładało do Megane dziadowskie
    > komponenty?

    Cewki w silniku 1.6? :)

  • 90. Data: 2010-08-27 22:53:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Nigdzie nie powiedziałem, że to twoja wina.

    Ale tak sugerowałeś.

    >Ale nie wieszaj psów na francuskiej marce, za partactwo polskich
    >instalatorów.

    Przecież nie winię Renault za gaz.
    Renault winię za pozostałe kilkanaście awarii w ciągu trzech lat.

    Za gaz winię sam mój pomysł, żeby jakiś niefabryczny badziew do samochodu
    dokładać, a przecież znajomi mówili że tak będzie (Saszka na przykład), to
    trzeba było od razu dopłacić do diesla.

    > Cewki w silniku 1.6? :)

    To akurat najmniejszy (bo tani) pikuś, ale i owszem - dały się we znaki.