  • 91. Data: 2010-09-01 12:26:08
    Temat: Re: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A nie przyszło ci do głowy, że można zarabiać 10000 netto i nie mieć czasu
    > na pierdoły ? Gdyby ktoś z zarządu usłyszał, że ma jakimiś autami
    > handlować
    > dla kilku tysięcy to by chyba padł ze śmiechu. Ja niestety zarabiam troche
    > mniej i dlatego mi zaproponowali auto.

    Członek zarządu wykonuje telefon do opiekuna floty w firmie i zleca
    wynajęcie rzeczoznawcy i wycenę aut.
    A później albo allegro albo licytacja wśród pracowników od 80% wycenionej
    wartości.
    Ostatecznie może całość zabrać dostawca nowych samochodów i może to być
    uwzględnione w kontrakcie zakupowym jako jeden z warunków do spełnienia.
    Nawet przy dużej hossie rozdawnictwo nie jest w firmach czestym obyczajem.