  • 61. Data: 2010-08-26 11:36:32
    Temat: Re: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    bagno pisze:

    > Ta dyskusja w sumie nie ma żadnego sensu. Wiem w jakim stanie jest auto,

    No chyba nie bardzo wiesz :-)

    Albo auto mialo ciezkiego kierowce i zameczenie silnika oznacza
    zameczenie tez calej reszty - zawias, hample, sprzeglo i w sumie co
    tylko chcesz co sie w aucie kreci i porusza ;-) To sa rzeczy ktore
    dzialaja i wygladaja OK, ale zaczna padac za 10 kkm.

    Mocno bym sie zastanawial w takim przypadku i raczej bym czegos takiego
    nie kupil.

    Albo jakis "czuly" silnik sie trafil czy inny wypadek losowy i wtedy
    niestety nasuwa sie pytanie czy grzebanie w tym silniku bylo zrobione
    dobrze. O fachowcow ktorzy wiedza jak zlozyc silnik i jeszcze chce im
    sie to zrobic naprawde ciezko, szczegolnie o ironio w ASO. Jest
    gwarancja na ta robote ?

    Jak jest to bierz.

    O cenie nie dyskutuje, moglo sie stac tak ze jednego dnia byla decyzja
    ze auto zostaje w firmie i ma byc zrobione a miesiac pozniej ze flota
    jest wymieniana w calosci a przy kilkudziesieciu autach zadna firma nie
    bedzie sprzedawala ich miesiacami, poza tym auto warte rynkowo 15 po
    remoncie silnika za 10 nie staje sie warte nawet 20 tylko mniej niz 15
    bo nikt nie chce kupowac auta z grzebanym silnikiem (i jest w tym duzo
    sensu).

    KJ

  • 62. Data: 2010-08-26 11:39:45
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowaa gaz
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    to wrote:
    > begin paranoix

    > Debilna raczej. Kilka postów wcześniej pisał, że sprzedaje to ktoś
    > kto ma "co najmniej 10 tys. zł pensji" i "nie ma czasu na drobiazgi"
    > (zarobienie kolejnych 10 tys. zł w kilka godzin), a teraz okazuje
    > się, że to właściciel firmy, 50-ty najbogatszy Polak osobiście
    > decyduje w sprawie sprzedaży trupów za 5 tys. zł.

    Jesteś nienormalny. Samochód należy do firmy. Kierownik który
    nim jeździ może go kupić najwyżej dla siebie i sprzedać.

    A właściciel firmy podejmuje decyzję (poprzez syna który jest
    w zarządzie) bo chodzi o zakup kilkudziesięciu aut a sprzedaż starych
    to tylko całkiem przy okazji.

    Jak czegoś nie rozumiesz to twój problem. Nie wiem po co mam ci
    w ogóle tłumaczyć. Jak masz problem, że ktoś chce auto sprzedać
    okazyjnie to trudno.

    A poza tym to w twoim świecie chyba są jakieś dłuższe godziny jeżeli
    w ciągu kilku jesteś w stanie najpierw auto odkupić a potem odsprzedać
    jeżeli nawet jeszcze nie wiesz komu.

  • 63. Data: 2010-08-26 11:42:05
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Kiepski coś ten diesel.
    > U mnie (w kompakcie) spalanie z LPG było takie jak piszesz, ale
    > diesel na trasie to max 6 l i to po autostradach.

    > Tyle że diesel jeździ i nic się nie dzieje, a z gazem i w benzyniaku
    > co chwilę było coś do majstrowania.
    > Tak to jest z niefabrycznymi instalacjami.

    No i właśnie to jest kolejny problem. Byłem przed chwilą u mechanika
    i mi odradza zarówno automaty jak i gaz.

    Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9 DTI w
    golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

  • 64. Data: 2010-08-26 11:43:50
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > A poza tym to w twoim świecie chyba są jakieś dłuższe godziny jeżeli
    > w ciągu kilku jesteś w stanie najpierw auto odkupić a potem odsprzedać
    > jeżeli nawet jeszcze nie wiesz komu.

    Okazje trafiają się sporadycznie, a jeśli już są to znaczy, że nie są
    okazjami albo już ich nie ma :) I na tym proponuje zakończyć dyskusje bo
    obrażanie każdego w koło i denerwowanie się jest bez sensu. Jest takie
    powiedzenie złość piękności szkodzi ;D

    --
    krzysiek82

  • 65. Data: 2010-08-26 11:45:49
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9 DTI w
    > golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

    W golfie nigdy nie było takiego silnika, był conajwyżej TDI a to jest
    różnica, chociaż DTI w francuzach nie są złe. TDI daje radę, nawet
    wersja 90KM nieźle ciągnie i jest wystarczająca dla normalnego człowieka
    czy to na miasto czy na trasę. Tylko znalezienie zadbanego golfa z
    przebiegiem w miarę w granicach rozsądku graniczy z cudem.

    --
    krzysiek82

  • 66. Data: 2010-08-26 12:35:18
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > W golfie nigdy nie było takiego silnika, był conajwyżej TDI a to jest
    > różnica, chociaż DTI w francuzach nie są złe.

    Jasne. Bo miałem na myśli SDI.

> [...]
    > człowieka czy to na miasto czy na trasę. Tylko znalezienie zadbanego
    > golfa z przebiegiem w miarę w granicach rozsądku graniczy z cudem.

    No ale właśnie TDI podobno jest już bardziej awaryjny i więcej pali. Dlatego
    miał być ten starszy SDI.

  • 67. Data: 2010-08-26 12:40:42
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > No ale właśnie TDI podobno jest już bardziej awaryjny i więcej pali.

    Totalna bzdura, różnica w spalaniu jest ledwo co wyczuwalna. Jak kupisz
    wersję bez dwumasy to nie ma większej różnicy w trwałości. Ewentualnie
    turbo ale to nie są jakieś ogromne koszty.

    SDI nadaje się głównie do miasta, bo wyprzedzać tym na trasie to jest
    jakaś masakra.

    --
    krzysiek82

  • 68. Data: 2010-08-26 12:45:44
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > Ewentualnie turbo ale to nie są jakieś ogromne koszty.
    >
    > SDI nadaje się głównie do miasta, bo wyprzedzać tym na trasie to jest

    Kupowanie auta to w ogóle jest jakaś masakra. Jak patrze na allegro to
    tdi znowu znacznie przekroczy mój budżet. A poza tym nic w mojej
    okolicy.

    A jak mam rozpoznać wersję bez dwumasy ?

  • 69. Data: 2010-08-26 12:51:09
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    >
    > Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9  DTI w
    > golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

    Zmień mechanika , bo to zapewne ten z tych co ... Panie tylko
    niemieckie samochody , a nie jakieś badziewia francuskie i itd ...
    Dla takich lepszy 20letni VW niż 5 letni francuz ...

    A co do LPG.

    Obecnie mamy już V generacji instalacje LPG. Olbrzymia ilość
    samochodów jeździła i jeździ na instalacjach I i II-generacji których
    NIE DAŁO się idealnie ustawić. Bardzo często jechał gościu do
    gazownika aby tanio założył i aby mało paliło ...
    I kończyło sie to źle (strzały w kolektor , zmulenie samochodu ,
    wypalanie zaworów i itd...)
    Tyle że te czasy minęły i obecnie instaluje się instalki IV i V
    generacji które są bardziej "inteligentne" i nie mają wad instalek I i
    II-gen.

    A Twój mechanik , zapewne jego "wiadomości" i poziom "wiedzy" skończył
    się na Audi 80 i Golfie II ;)

  • 70. Data: 2010-08-26 12:53:51
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > A jak mam rozpoznać wersję bez dwumasy ?

    Nie pamiętam kodu silnika, AHU chyba nie ma dwumasy. Jak nie masz tyle
    kasy to kup astre g ale koniecznie sprowadzoną (większa szansa na zdrową
    blachę) i nie z gliwic (tam jest potem produkowali i knocili) zagazuj i
    będziesz zadowolony, auto spore zwłaszcza kombi a spalanie lpg dla
    silnika 1.6 to 8-10l.

    --
    krzysiek82