    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czy da się włączyć komputer przez USB?
    Date: Tue, 03 May 2011 00:01:08 +0200

    > Jak nie ma włączonych jakichś programów to można od razu wyłączać listwę
    > (rano anulować chkdsk jeżeli jest XP).
    hmmm jakoś takie rozwiązanie jest zbyt drastyczne dla mnie, żeby tak
    codziennie z premedytacją na ostro ;-)

    > Nie macie w firmie (domyślam się) UPS? Gdy komputer jest wyłączony
    > powinien kilka godzin utrzymać napięcie.
    To jest taka kafejka internetowa na korytarzach by nasi klienci mogli
    posurfować czekając. Nie ma tam UPSów bo nie ma sensu chronić tych
    komputerów. Na nich są tylko przeglądarki internetowe,gadu-gadu, skype,
    jakieś gierki flashowe i tyle.

    mp.