eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ? › Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c2b614d$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <q0i5jv$9sn$1@news.icm.edu.pl>
    <5c2cc3ac$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0iott$ktn$1@news.icm.edu.pl>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 2 Jan 2019 19:02:14 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q0iott$ktn$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 190102-2, 2019-01-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <5c2cfc9e$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.128.74.29
    X-Trace: 1546452126 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 500 37.128.74.29:56949
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1935
    X-Received-Body-CRC: 1940836948
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647304
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-02 o 17:29, kk pisze:
    > On 2019-01-02 14:59, Irokez wrote:
    >> W dniu 2019-01-02 o 12:00, kk pisze:
    >>>
    >>> Na zewnątrz trzymasz?
    >>>
    >> a co za różnica? Nie mamy -20 stopni na zewnątrz.
    >>
    >>
    >
    > A to jakiś próg działania akumulatora?

    Nie, tylko wzrost rezystancji wewnętrznej wraz ze spadkiem temperatury,
    co przekłada się na mniejszy prąd rozruchowy kiedy masz większe opory
    mechaniczne rozrusznik-silnik związane ze spadkiem temperatury.
    Leci w dół sprawność akumulatora, nawet o połowę dla -20 stopni

    A poczytaj sobie na ten przykład:

    http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
    t.baztech-01ef704d-3c6a-453a-995d-f5dfb9d1810a/c/178
    _457_A_EiT_GORSKI_HERNIK_LOTKO_LONGWIC.pdf


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: