eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd? › Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
  • Data: 2017-04-29 11:19:56
    Temat: Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-28 o 20:31, Pszemol pisze:

    > Sprawdzałem wiele razy na laborkach z chemii :-)
    >
    > Ty sprawdź!
    >
    > Herbata z wody twardej, takiej w kranówce ma kolor bardzo ciemny, brązowawy
    > i właśnie nie jest zbyt smaczna.
    >
    > Herbata na deszczówce/destylowanej czy dejonizowanej takiej jak to opisałeś
    > wychodzi w kolorze jaśniejszym, czerwieńszym i smakuje wyśmienicie.

    Może po prostu masz fatalną wodę w kranie. Ja mam dokładnie przeciwne
    doświadczenia. Ale to kwestia gustu, więc trudno dyskutować. U nas woda
    pochodzi ze studni głębinowych, mieszana jest z wód pobieranych z
    różnych głębokości z różnych warstw wodonośnych. I jest znakomita.
    Nawiasem mówiąc, w kwestii herbaty, kawy i muzyki, przyznaję się,
    jestem snobem. W domu herbatę piję wyłącznie parzoną po turecku, przez
    wiele godzin (bardzo polecam!). Poza domem często wciskają mi herbatę
    "woreczkową", ale jej picie nie sprawia mi przyjemności.

    P.P.