eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd? › Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
  • Data: 2017-04-24 20:22:19
    Temat: Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:58fe1466$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...

    > delikatnie wypuszczony bez mieszania pali sie lagodnie.
    > Widac te granice butan-powietrze i widac gdzie sie pali.

    No, to ja chcę trochę pobełtać... Ale cel nie jest nieprzyjazny, po prostu
    zobaczyć, jak się takie coś zachowa. Poza tym, liczę bardziej na jakąś małą
    deflafrację, niż detonację, czy eksplozję, cos w rodzaju duszka, zrobionego
    na butelce po spirytusie, nie większej, niż półlitrowej. Bardziej liczę na
    lekkie fuuufff, niż gromkie JEBB, czy BUUM. Cel, nie ukrywam, mam
    uszczypliwy, ale bez zamiaru zaszkodzenia. Bardziej mi chodzi o przekonanie
    kogoś, że "tu straszą duchy". Kondon z zawartością w jakiejś studzience,
    więc nie widać, z boku ktoś z pilotem nawet niekoniecznie schowany, tylko
    udający, że nic nie wie, pilnuje sytuacji i uruchamia zdalnie podpalenie
    lontu gdy ktoś nadejdzie - i mamy właśnie to fuuff.

    > A ... do bomb FAE ponoc go nie uzywaja - czyzby sie nie nadawal ?

    A tego nie wiem. Nie zamierzam nikogo krzywdzić, ale małą psotę zrobić, to
    tak :)

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)