  • 21. Data: 2010-01-23 01:22:11
    Temat: Re: czy alternator bedzie dzialal w wodzie ?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > No ba, ja zawsze biorę alternator do kąpieli, zamiast kaczki.

    Ty też?
    Hehe

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2010-01-23 02:07:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Ty też?
    > Hehe

    Zaraz, zaraz, a Ty czasem nie pluskasz się z lambdami? ;)

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-01-23 03:39:34
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zaraz, zaraz, a Ty czasem nie pluskasz się z lambdami? ;)

    Głupiś!
    Z rowerem.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2010-01-23 03:45:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Głupiś!
    > Z rowerem.
    > :>

    Kąpiesz się z dwoma pedałami?

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-01-23 03:58:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kąpiesz się z dwoma pedałami?

    Z rowerem głupcze.
    hatetepe: // wideło.gugl.peel/videłoplej?docid=426383528785458598
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 26. Data: 2010-01-26 16:58:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 15:50:31 +0100, peter napisał(a):

    > czy alternator zanurzony w wodzie ma prawo dzialac, jesli tak to jak dlugo ?
    > pytanie do fachowcow, teoretykom podziekuje.

    Ma prawo działać. Zależy jaka woda (jaka przewodność), natomiast działać
    będzie cienko, bo pod szczotki wlezie woda, będzie duży opór i kiepskie
    wzbudzenie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 27. Data: 2010-01-26 18:31:04
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    wiadomości news:11yegi5hvn4db.dlg@oldfield.org.pl...

    > Ma prawo działać. Zależy jaka woda (jaka przewodność), natomiast działać
    > będzie cienko, bo pod szczotki wlezie woda, będzie duży opór i kiepskie
    > wzbudzenie.

    Może i tak być. No bateria też działa pod wodą i to całkiem długo.
    Przynajmnimej paluszek AA.

  • 28. Data: 2010-01-27 01:02:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.01.2010 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Ma prawo działać. Zależy jaka woda (jaka przewodność), natomiast działać
    > będzie cienko, bo pod szczotki wlezie woda, będzie duży opór i kiepskie
    > wzbudzenie.

    Potwierdzam, w offroad już naprawiałem alt tyle razy że mam dość.
    Teraz wstawiłem większy alt wyżej (na górę silnika, bo ktoś genialny dał go
    na samym dole) i większy (dla wincha), ale woda (a szczególnie brudna/błoto)
    nie służy alternatorowi.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 29. Data: 2010-01-27 01:12:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 00:02:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

> [...]
    > na samym dole) i większy (dla wincha), ale woda (a szczególnie brudna/błoto)

    Można też alternator uszczelnić, jeśli tylko ktoś ma smykałkę - to nie jest
    strasznie trudne, ale trzeba wtedy mieć na uwadze możliwość przegrzania.

  • 30. Data: 2010-01-27 01:46:25
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    to pisze:

    > A co gdy chcesz zatrąbić na sarnę?