  • Data: 2012-05-18 12:01:16
    Temat: Re: czy CTR ma jeszcze sens ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 May 2012 21:51:24 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):
    > "Jaś Bartłomiej" <j...@i...pl> wrote:
    > [...]
    > Nie, ma to sens.

    ... w szczególnych sytuacjach.

    > Ale te już go raczej nie mają...

    Tu się zgodzę.

    > Praca ze zdjęciami ma sens na CRT: płaskich, 21" w górę,
    > potrafiących dać rozdzielczość 2048 ze stabilnym odświeżaniem (żeby
    > pracować na rozdzielczości dokładnie połowę niższej!).

    ... i sprawnych :)
    CRT - te duuże, są już leciwe i zużyte jak diabli... Nikt tych potworów nie
    kupował by zdobiły tylko biurka, były używane tak długo jak tylko to możliwe
    - czyli do momentu gdy już parametry im siadły albo gdy zakupiono coś dużo
    lepszego. Znajomy używał takich poleasingowych CRT - geometria już taka
    sobie, kolory średniawe, a po jakimś czasie było BZZT i koniec monitora
    (niby można było oddać do serwisu, ale kosztowałoby to tyle co monitor ;)

    > Wcześniej trzeba jeszcze wykonać trochę magicznych sztuczek
    > z kontrolą maski, ustawianiem, kontrolą, na którym odświeżaniu
    > zniekształcenia są najmniejsze (!, mordęga!), ustawianiem Purity w
    > narożnikach, Konwergencji, Geometrii, Temperatury (też mordęga), etc.,

    ... i korygowanie tego na bieżąco gdy co chwila się rozjeżdża :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944