eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione pytanie ;) › Re: czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione pytanie ;)
    From: Dykus <d...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione
    pytanie ;)
    Date: Sun, 02 Oct 2011 22:46:54 +0200

    Witam,

    W dniu 2011-10-01 15:11, Arkady pisze:

    > Żartujesz chyba... Jakie więcej przestrzeni? Jak miałem jeszcze starego
    > Wizarda, który hulał dzięki zewnętrznemu modułowi GPS na BT, siedział on
    > sobie (moduł) w małym schowku przy zegarach a wrzucałem go dla testu
    > także do kieszeni na drzwiach oraz do schowka. Nie było absolutnie
    > żadnego problemu z sygnałem.

    Ale piszesz cały czas o łączności BT? No wiesz, odległości niewielkie. W
    otwartej przestrzeni dwa telefony na odległość kilku metrów dają radę,
    więc w samochodzie przy 1m też powinny. :) Do satelity jest ciutkę
    dalej... ;)
    Chyba, że pisałeś o GPS w kieszeni na drzwiach i samochodem między
    blokami... :)

    > Zapewniam Cię że GPS ma
    > wystarczającą czułość by taka "zawada" jak słupek nie stanowiła dla
    > niego żadnego problemu, tym bardziej że dookoła ma dużo przestrzeni
    > dostępnej przez szyby (chyba że jest metalizacja).

    Ok. Nie sprawdzałem, bo jakoś od początku miałem na środku.
    Ale jak kiedyś znajdę chwilkę na parkingu to dla własnej ciekawości
    sprawdzę, najłatwiej chyba odczytując sygnały z poszczególnych satelitów
    w różnych położeniach modułu. Chodzi o sytuacje krytyczne - duże
    zabudowania, góry, wtedy gdy z sygnałem mogą być największe problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.