  • 1. Data: 2012-02-19 12:32:11
    Temat: czerwone tablice niemieckie - pytanie
    Od: " Flyte" <f...@g...pl>

    Witam,

    na dniach chce kupic samochod w Niemczech. Juz mam upatrzony egzemplarz.
    Przy zjezdzie kupuje czerwone tablice (15 albo 30 dni - w nich jest
    ubezpieczenie).
    Pytanie: czy moge wyjechac z Niemiec i potem wjechac do Niemiec ponownie? (w
    terminie waznosci oczywiscie).
    Czy moze jak juz wyjade, to nie moge na nich wjechac do DE?

    Chodzi mi o to, ze po zakupie samochodu chce przy okazji odwiedzic znajomych
    w Holandii. Droga powrotna przez Niemcy wlasnie.

    Za wszelkie info z gory dziekuje.

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 2. Data: 2012-02-19 12:34:53
    Temat: Re: czerwone tablice niemieckie - pytanie
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " Flyte" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajomych
    > w Holandii. Droga powrotna przez Niemcy wlasnie.

    póki są ważne tablice auto jest ubezpieczone i zarejestrowane... możesz
    jeździć.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2012-02-19 13:06:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 11:32:11 +0000 (UTC), Flyte napisał(a):
    > Pytanie: czy moge wyjechac z Niemiec i potem wjechac do Niemiec ponownie? (w
    > terminie waznosci oczywiscie).
    > Czy moze jak juz wyjade, to nie moge na nich wjechac do DE?

    Przejsc granicznych juz nie ma, wiec jak niby mieliby lapac ?
    Ze kupiles w Dreznie a teraz jedziesz z Holandii do Hamburga ?

    J.

  • 4. Data: 2012-02-20 09:27:04
    Od: " Flyte" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Przejsc granicznych juz nie ma, wiec jak niby mieliby lapac ?
    > Ze kupiles w Dreznie a teraz jedziesz z Holandii do Hamburga ?

    Przejsc granicznych nie ma, ale to nie oznacza ze nie ma kontroli wszelkiego
    rodzaju. Dlatego wole sie upewnic, niz byc cofniety i musiec jechac dookola
    Niemiec.

    Jeszcze jedno pytanie: czy w tej oplacie jest tylko OC, czy moze jeszcze
    jakies AC?

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 5. Data: 2012-02-20 15:59:21
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    > Jeszcze jedno pytanie: czy w tej oplacie jest tylko OC, czy moze jeszcze
    > jakies AC?

    Tylko OC