  • 11. Data: 2009-11-15 17:24:54
    Temat: Re: czasy..
    Od: Marek <n...@n...spam>

    On Tue, 10 Nov 2009 21:19:14 +0100, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >Ale kiedyś ta forma była niedopuszczalna. Po tym co Miodek ostatnio
    >wygaduję zaczynam wątpić czy w ogóle ktoś jeszcze dba o czystość tego
    >pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;) To
    >znaczy ja nie walczyłem, bo za młody byłem, ale ktoś ten system za mnie
    >wybrał;)

    to jest piękny język ? chyba z konia spadłeś !
    esperanto to jest piękny język a nie taki konglomerat wyjątków jak
    polski, dla mnie język polski jest symbolem brzydoty i nielogiczności

  • 12. Data: 2009-11-15 17:27:31
    Od: Marek <n...@n...spam>

    On Wed, 11 Nov 2009 10:11:04 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Pracuję z samymi kobietami i większość (jakieś 99% :-) ) mówi do mnie: "już
    >przyszłeś?", albo "gdzie wyszłeś?". Skoro prezydent RP tak mówił i powtarzał
    >to w radiu i telewiziji to w końcu stało się to formą obowiązującą. :-)

    ja też całe życie mówię przyszłem, poszłem itp. przyszedłem jest dla
    mnie nienaturalne i wzdryga mnie na samą myśl dłuższej wersji, która
    jest słowem podobnym do "wypowywowiadania się", śmierdzi
    hiperpoprawnością

  • 13. Data: 2009-11-15 17:29:17
    Od: Marek <n...@n...spam>

    On Sat, 14 Nov 2009 18:50:58 +0100, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >Ty i tak kurffa tfa nie jezdeś postempowy;)

    a kto tu mówi o byciu postępowym, chodzi li tylko o nieupieraniu się
    przy zjawiskach językowych które już dawno trupami tych którzy je
    stosowali

  • 14. Data: 2009-11-20 12:41:29
    Od: "isn't he?" <n...@m...com>

    Użytkownik "Marek" <n...@n...spam> napisał

> [...]
    > mnie nienaturalne i wzdryga mnie na samą myśl dłuższej wersji, która
    > jest słowem podobnym do "wypowywowiadania się", śmierdzi

    Boże, widzisz i nie grzmisz!
    A 'hiperpoprawność' nie jest dla ciebie zbyt długim słowem? Zbyt trudnym?
    Nie wzdragasz się?

    isn't he?

  • 15. Data: 2009-11-21 18:24:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

    > ja też całe życie mówię przyszłem, poszłem itp.

    A 3 osoba liczby pojedyńczej to jak będzie, on przyszeł, poszeł? :-)

  • 16. Data: 2009-11-21 21:13:19
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | A 3 osoba liczby pojedyńczej to jak będzie, on przyszeł, poszeł? :-)

    Cóż, znajomość języka polskiego się kłania.

    Forma mientka to przyszet, poszet.