  • 1. Data: 2009-11-08 21:51:26
    Temat: Telewizor LCD/plazma 40-42"
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Pomóżcie proszę wybrać nowy telewizor. Jestem totalnie zielony w temacie i
    samodzielne wybieranie idzie mi wyjątkowo kiepsko...

    Cena: ~3000 zł
    Rozmiar: 40" lub 42"
    Źródła obrazu:
    - cyfrowa kablówka (nie-HD)
    - Xbox 360
    - komputer

    Podstawowe pytanie: do takiego zastosowania LCD czy plazma (i dlaczego)?

    Są jakieś szczególnie warte uwagi marki, czy nawet modele telewizorów? Które
    firmy robią najlepsze (najbardziej opłacalne) LCD, a które plazmy?

    Gdzie Waszym zdaniem najlepiej kupować? Czaić się na jakieś promocje w
    MMarkcie/Saturnie itp. czy raczej znaleźć sklep na Ceneo?

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-11-08 22:08:14
    Temat: Re: Telewizor LCD/plazma 40-42"
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Siema, polecam sony w5500 lub samung b650
    obydwa mają swoje plusy i minusy ale w totalu - wyjdziesz chyba najlepiej
    jak teraz można (w5500 = troszeczkę lepszy obraz, b650 - wszystkoczytający)

    pozdrawiam

    Maciek

  • 3. Data: 2009-11-09 06:45:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wooyek pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie Waszym zdaniem najlepiej kupować? Czaić się na jakieś promocje w
    > MMarkcie/Saturnie itp. czy raczej znaleźć sklep na Ceneo?

    sony - lcd
    sharp - lcd
    panasonic - plasma

    do kalbla lub analogu sharp i panasonic

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-11-09 21:31:46
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > sony - lcd
    > sharp - lcd
    > panasonic - plasma
    >
    > do kalbla lub analogu sharp i panasonic

    Czyli mam wybrać między LCD Sharpa a plazmą Panasonica? Co będzie lepsze do
    grania na X360 (lub ogólnie lepsze w tej cenie)?

  • 5. Data: 2009-11-10 06:23:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wooyek pisze:

    > Czyli mam wybrać między LCD Sharpa a plazmą Panasonica? Co będzie lepsze
    > do grania na X360 (lub ogólnie lepsze w tej cenie)?

    ja bym wybrał sony, ale do amaloga będzie lepszy sharp i plasma
    panasonic.